1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ZTE V818

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja MaLn, 23/4/14.

1. MaLn

MaLn

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Kyseinen luuri saapui tänään Singaporesta ja alkutuntuma on varsin hyvä :) Löytyykö joltain muultakin? Haku ei ainakaan antanut mitään tuloksia.

Tässä vähän videoo

2. jviirret Vieras

Ei ole tästä, mutta V889s:stä on. Niiden kokemuksien perusteella kiinnostaa tietää että toimiiko tässä 900Mhz 3G, tuossa V889s:ssä ei toiminut, ainakaan minun yksilössä.

3. MaLn

MaLn

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Pitäs toimia. Ja 3G on kyllä kokoajan yläpalkissa. Muuten olen ollut ihan tyytyväinen, mutta gps on melko hidas ja esim. sports trackeria käytettäessä saattaa reitti asketa kesken matkan.

4. jviirret Vieras

Eipä yllätä, jonkunlaista GPS ongelmaa on ollut kaikissa Mediatekin piirisarjalle kyhätyissä puhelimissa jotka minulla on ollut. Joissakin paikannus epätarkka, joissakin pitää juosta täysiä että sijainti päivittyy, jotku on äärettömän hitaita löytämään satelliitit... Kyllä noiden kans voi elää, mutta kehuja ei voi antaa.

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ja jos toimivaa haluaa nii sit kiertää kaukaa?

6. jviirret Vieras

Niin kuin sanottu, kyllä ne toimii, mutta parempiakin toteutuksia on. Itse käytän GPS:ää paljon geokätköilyä, munzeilua, veneellä ja autolla navigoidessa sekä endomondon ja sportstrakerin kans.

Jaa tämä viestiketju