1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ZTE Blade III VS Nokia Lumia 620

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja MJH78, 15/4/13.

1. MJH78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Nykyisen puhelimeni (ZTE Blade) määräaikainen sopimus päättyy toukokuun lopussa ja olen katselemassa uutta puhelinta. Olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon ZTE Blade III tai Nokia Lumia 610. Kumpi näistä olisi parempi seuraavat huomioonottaen?

- käytän selaimena Operaa. Käsittääkseni tätä ei ole saatavilla Windows-puhelimeen
    - Youtube-sovellus. Androidissa on hyvä sovellus Youtubelle. Minkälainen on tilanne Windows-puhelimien kanssa?
    - taskulamppuja, kelloja, pelejä ym. lienee saatavissa samoja tai vastaavia molemmille laitteille.
    - Dropbox. Lienee saatavissa myös Windows-puhelimille.
    - navigointi

Ainoa poikkeus taitaa olla CallerInfo niminen sovellus, joka hakee soiton aikana tiedot Fonectasta. Tämä taitaa olla saatavilla ainoastaan Androidille.

2. John

Tykkäykset:
    0
    Näistä ottaisin ehdottomasti 620:n, joka on yllättävän sutjakka puhelin hintaisekseen. Kokemukset ainakin Blade 2:sta oli kehnot, kosketusnäyttö, käytön kankeus ja hitaus jäi päällimmäiseksi mieleen.

3. MJH78

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Tutkin tuon Bladen teknisiä tietoja ym. ja tulin siihen tulokseen että se ei tuo nykyiseen puhelimeen (Blade) oikein mitään uutta kuin uudemman Androidin. Tuon 620:n tilalle olen katsellut 820:n, johon olen jo melkein päätynyt. Se kun on vain pari euroa kalliimpi per kuukausi (Saunalahdelta). Toisena vaihtoehtona nyt minulla on Samsung Xcover 2, mutta luultavasti vaihdan Windows Phoneen.

Kirjoittelin näistä jo tuonne erääseen toiseen ketjuun.

Jaa tämä viestiketju