1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Zipon korjaus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja remedy, 9/4/05.

1. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    jkarhu tai joku muu alan ammattilainen tietää varmaan tämän, eli paljon maksaa 8910:n korjaus kun micci on mykkä. Meneekö koko läppä uusiksi?

En viitsinyt mennä pilaamaan päivääni deskin/päämiehen huoltoon, heidän asiakaspalvelu kun on asteikolla 0-10:en n. 0,0000000001 (olemassa olosta tuokin piste)

2. kultapyssy

Tykkäykset:
    0
    Laitetaan nyt tänne kun kerran otsikkokin on tommonen.

Oon vähän kuullut että 8910:n läppämekanismia saisi jollain tavalla kiristettyä, ettei tarvisi koko läppäsettiä uusia. Tosi moni huoltomies kyllä väittää vastaan, että ainoa ratkasu on uusi läppä, mut vähän epävirallisemmin oon kuullu, et jossain huolloissa olisivat sitä kiristäneet ihan ok tuloksella. Ei siitä uutta tällä tavalla tule, mutta edullisempi vaihtoehto.

Tietääkö joku sattumalta vaikka, että olisiko Turun alueella säätäjähuoltomiestä jossain?

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos mikrofoni ei kuulu on se joka kerta ollu mun tapauksissa läpän vaihto edessä, tarkkaa summaa en muista mut tais olla hiukan yli 100€ töineen.

4. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksesta, aika lähelle meni oman arvion kanssa.

Jaa tämä viestiketju