1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Z710 -> W710 softavaihdos

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja greyman, 16/11/06.

1. greyman

Tykkäykset:
    1
    Olen lukenut netistä että tällainen softavaihdos on mahdollinen mm. Wotanserverin palvelua käyttäen. Itse en kuitenkaan luottokorttia omista joten yhden käyttökerran ostaminen on hiukan vaikeaa. Onko mahdollista toteuttaa vaihto jotenkin muuten vai täytyykö turvata kaverin luottokorttiin?

2. psxgamer

Tykkäykset:
    16
    Luulisi kai tuon jotenkin kotikonsteinkin onnistuvan, kun SE:n kännyissä on ihan päivitysmahdollisuus USB-kaapelin ja PC:n avulla. Jos SE:n ohjelma ei anna asentaa W710i:n softaa, niin löytyisiko netistäkin jokin ohjelma joka ongelman kiertää?

Mutta lainatakseni itseäni tuolta Z710i-ketjusta:

3. greyman

Tykkäykset:
    1
    Yksi aihe minkä takia softaa haluaisin vaihtaa on juuri nuo flash-valikot. En ole vain vielä löytänyt minkäänlaista infoa siitä miten vaihdon voisi suorittaa ilman noita maksullisia palveluita. Ehkäpä k750 -> w800 softauksen tehneet osaisivat auttaa?

EDIT: ongelma tuossa päivityksessä on se, että se tunnistaa puhelimen automaattisesti eikä sinänsä voi itse vaikuttaa mitä softaa puhelimeen tunkee.

4. lithium3r Vieras

Itse oon päivittänyt k750i---> W800 ja hyvin on toiminut...

Pienellä googlettamisella löysin muutaman saitin ja onhan tämän jopa joku tehnytkin :)

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=5521

Täältä pitäisi hakea softa ja kielipaketti(vaatii rekisteröitymisen) niin ja kielipaketti pitää olla ''Europe_4'' jos haluaa suomen kielen :)

http://www.topsony.com/

5. greyman

Tykkäykset:
    1
    Milläs ohjelmalla nuo sitten tunkee sisään?

Jaa tämä viestiketju