1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

z600 viestiominaisuudet. onko hyvät?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja sputnik, 13/6/04.

1. sputnik

Tykkäykset:
    0
    juuh, elikkäs ajattelin ostaa huomenissa SE z600. näyttäs olevan ihan hyvä peli:) se nyt jäi vielä vaivaamaan että minkälaiset tekstiviestiominaisuudet siinä on? viestejä tulee kumminkin laitettua päivässä kymmenkunta että ne on aika tärkeät. onkos tuossa puhelimessa vielä semmoista lagia mikä riksräksöineissä oli joskus vuonna keppi? muistan joskus kun kirjoitin viestiä niin kirjaimet tuli niin paljon perässä että ehti sanan kirjottaa helposti ennen kun kirjaimet tuli näyttöön:) entäs paljonkos puhelimeen mahtuu viestejä ja onkos sillä muuten toi viestin kirjoittaminen kuinka vaivatonta? kuinka T9 toimii?
    kiitokset kaikille vastanneille..

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tuosta SE Z600 arvostelu-ketjusta löydät useisiin ostopäätökseen vaikuttaviin kysymyksiin vastauksen.

E: Henkilökohtaisesti suosittelen Z600-luuria, tosin en mikään salamasanteri ole sms-viestien kirjoittelussa ;)

3. sputnik

Tykkäykset:
    0
    kyllä mä sen läpi lukasin, mutta ei siinä tullu oikein selville miten toi viestien näpytelly sillä onnistuu.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Oli siellä maininta, että pientä lagia esiintyy, mutta kuten useasti todettu, kirjoitusnopeus siihen vaikuttaa. Toisin sanoen toisten mielestä ei esiinny ja toisten mielestä esiintyy. Mikäli mahdollista, niin kannattaa käydä jossakin kokeilemassa.

E: Ai niin, olen myös Z600 omistaja ;)

5. sputnik

Tykkäykset:
    0
    kirjoitus nopeus on harjaantunut tässä vuosien saatossa jo omasta mielestä ihan kohtuu nopeaksi. mutta nokialaisia arvostan vielä sen takia että niillä viestien kirjoitus on suht. vaivatonta ja nopeaa. johtunee myös siitä että tottunut vain nokialaisiin puhelimiin:) mutta tuskinpa nykyään enää missään uudessa puhelimessa on hirveää lagia viestien kirjoituksessa. paitsi jos menee jo neljättä ketjutettua viestiä, sillon alkaa nokialainenkin jo puutumaan.. mutta jos joku z600 omistaja viitsisi valaista hieman sen puhelimen viestiominaisuuksia niin en menetä yöuniani:)

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  7. sputnik

Tykkäykset:
    0
    tattis vaan.. siellä luki että viestien kirjoitus onnistuu ihan hyvin. kait se on luotettava siihen ja laitettava huomenna puhelin tilaukseen.

8. flamingo

Tykkäykset:
    0
    Itse olen käyttänyt Sonyerkkejä ja Nokioita sekaisin ja kyllä tämä Z600 (nyt käytössä) on nopein erkki tähän mennessä tekstareita ajatellen. Sanotaanko että ollaan siinä 80 % Nokia-vauhdissa. Tekstarin loppupuolella tahmaus alkaa pikkuhiljaa mutta ei häiritsevästi. Olen ollut 100 % tyytyväinen hankintaani.

Jaa tämä viestiketju