1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

z600 ja sähköposti

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja e-eveliina, 17/5/04.

1. e-eveliina

Tykkäykset:
    0
    Onko joku onnistunut saamaan sähköposti-toiminnon pelaamaan z600:ssa, ja jos, kuinkas tämä onnistui?

2. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. e-eveliina

Tykkäykset:
    0
    Toimii :)

Kiitos linkistä ja vinkistä. Muut asetukset minulla olivatkin (lähes) oikein, mutta apn:n merkitys oli (on) hämärä. No, siihen kohtaan tuli 'internet' ja nyt yhteys toimii. Ehkä se rittää.

4. Werner Zero

Tykkäykset:
    0
    Tilasin tänään ton z600:sen ja tuli yks kysymys mieleen ku siinä on tuo sähköpostimahdollisuus. Eli kun laittaa puhelimen tsekkaamaan (vaik GPRS'n kautta) et oisko postilaatikossa viestejä, nii maksaako sekin vaikkei oiskaan uusia viestei vaiko ainoastaan silloin kun siellä on viestejä ja lataat ne puhelimeen?

Tietäis sit miten usein sen puhelimen laittaa hakeen niit viestei...

Thänks!

5. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Katso paljonko dataa liikkuu kun tarkistat tyhjän postilaatikon ja laske sopimuksesi perusteella mitä hinnaksi tulee.

6. Werner Zero

Tykkäykset:
    0
    Allright, täytyypi kokeilla silleen. Kiitoksia!

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ja asetuksiiin, että lataa vain mailien otsikot, niin ei tule "turhia" viestejä ladattua luurin kautta. Itse olen nykyään käyttänyt tuota manuaalista lataamista.

Jaa tämä viestiketju