1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Z600 ja latausongelmat

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja flamingo, 7/8/04.

1. flamingo

Tykkäykset:
    0
    Ensimmäiseen Z600:ni tuli vika. Se ei enää suostunut latautumaan. MaiFonissa vaihdettiin uusi laite tilalle ja muutaman viikon käytön kuluttua tässäkin ilmenee sellainen vika, että lataus pätkii välillä. Onko teillä muilla ollut Z600:n kanssa tätä ongelmaa? Puhelin siis saattaa ladata 10 sek, sen jälkeen punainen latausvalo sammuu ja lataaminen loppuu. Kun puhelinta hieman räplää voi lataus alkaa jälleen uudelleen.

Ongelman tuntuu laukaisevan vanhan langallisen hands-freen ja laturin asettaminen puhelimeen kiinni perä perää. Ilmeisesti puhelimen ohjelmisto jotenkin sekoaa tästä.

2. pete1973

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli sama ongelma. Laitoin takuuhuoltoon ja vaihtoivat uuden pohjaliittimen niin alkoi toimimaan. Taitaapi olla sitten jonkinsortin tyyppivika. Muuten puhelin on toiminut kuin enkeli, ja hakkaa hinta/laatusuhteella monet muut merkit mennentullen.

3. flamingo

Tykkäykset:
    0
    Alkoiko sinunkin ongelmasi hands-freen käytön yhteydessä?

4. pete1973

Tykkäykset:
    0
    ei. Ne oli jo puhelimessa valmiina. Siis tehdasuutena.

5. tumppi

Tykkäykset:
    0
    Ettei vain olisi laturin liittimessä vikaa. Veljen R600:ssa oli aikoinaan vähän samantyyppistä vikaa ja laturin liittimien putsaaminen ja jumppaaminen auttoivat asiaan.
    Tuntuu että SE:llä on vähän säästelty liittimissä. Itselläni T68:ssa handsfree ei meinaa aina toimia, mutta kun retuuttaa johtoa puhelimen perässä yhteys toimii.

6. Jussi3321

Tykkäykset:
    0
    sama homma mulla....vähän takkuilee lataessa! mutta suurimmaksi osaksi pelittää ihan hyvin!..

sitten, mulla taitaa olla vissiin vanha softapäivitys tässä? , ärsyttää kun melkeen kaikki valikot jossain tekstiviesteissäkin on joku 1sek viivettä..ällöä kun on tottunut nokialaisiin..

muistia on kyllä vapaana...

7. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jotain on liittimien kanssa häröilyä - eli välillä tekee juuri kuten kuvaat, yleensä painamalla laturinjohtoa ylöspäin erittäin hellästi niin rupeaa uudestaan lataamaan (tyyliin 0,1mm) ja jää lataamaan. Joskus tuolla ei ole vaikutusta, mutta kun irroittaa ja laittaa uudestaan kiinni niin toimii kuin unelma.

8. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Jep mulla oli ihan sama, että kun vähän liikautti sitä laturin liitintä niin toimi hyvin.

Jaa tämä viestiketju