1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Z600 ja kuolleet pikselit

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja iter_x, 15/9/04.

1. iter_x

Tykkäykset:
    0
    Mahtaako kenelläkään olla tietoa että mikä on SE:n virallinen linja kuolleiden pikselien suhteen? Upouusi Z600:ni saapui tänään ja kas perhanaa, näytössähän on pari kuollutta pikseliä. En viitsisi millään ryhtyä vaihtoruljanssiin postin välityksellä, jos takeita uuden puhelimen (ilman kuolleita pikseleitä, kiitos) saamisesta takuuseen ei ole.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Riippuen ostopaikasta, saat sen mitä ilmeisimmin vaihdettua uuteen. Eli yhteyttä kauppiaaseen.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Onko "kuollut pikseli" siis pelkkä musta pikseli, joka ei reagoi näytön tapahtumiin? Kun mulla tässä M55:ssä on yks sellanen, mut en oo ajatellutkaan et sen perusteella vois vaihtaa uuteen..

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kuten sanoin, riippuu ostopaikasta. Kivijalkakaupasta ostettaessa on se etu, että laitteen voi tarkastaa ennen kaupantekoa, jolloin asiassa ei ole mitään epäselvää. Nettikaupoilla tietenkin omat zydeemit. En minäkään varma ole, että saa vaihdettua, mutta itse ainakin sitä tiedustelisin, mikäli on selvä visuaalinen haitta.

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tämä Nokian kanta ei ole minulle jostain syystä mikään yllätys ;) Itse en ole vielä tähän "normaaliin" pikseleiden pimeyteen törmännyt. (kop kop).

E: Ai Saukki poistikin viestinsä, mutta kommentoidaan nyt kuitenkin.

6. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika yleinen kanta ikävä kyllä yleensäkin näyttöjen valmistajilla.

Jaa tämä viestiketju