1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

z300 ja z500?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Phazor, 7/6/06.

1. Phazor

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä kallistunut uuden puhelimen hankinnan kanssa kyseisiin läpisköihin.

Luin kuitenkin kauhulla laitteita käsitteleviä threadeja, miten puhelut eivät ole tulleet perille ja mitä kaikkia lapsuksia on ollut. Jos kuitenkin nyt hankin jomman kumman, onko nuo softat ajan tasalla, vai onko mahiksia saaha semmosta paskaa joka pitää lähettää heti huoltoon?

Onnistuuko tuo softan päivitys liikkeessä kuten nokialla, vai pitääkö se lähettää johonkin hevon piippiin että saa uudet softat? Mikä firma muuten voi sitten tehdä tuon päivityksen, mikäli edes mahdollista, Oulun alueella?

Lisäksi vielä se lopullinen kysymys, että mitä eroa noilla oikein on? :) Puhelinvertailun perusteella sain eroksi lähinnä hinnan ja ulkomuodon. Ovatko muistikortit muuten toimineet miten hyvästi, että uskaltaako tuota tilata minkä tahansa?

2. TehoTuuba

Tykkäykset:
    0
    hmm..

no tos z300 on vissii stereo kaiuttimet ja se on ilmeisesti tehty enemmän musiikin kuunteluun kuin tuo z500 .
    näin olen ainakin jostaan kuullut :D en sitten varmasti tiedä !

3. bazzi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia e75 & Elisa
  4. bazzi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia e75 & Elisa
    ja päivitykseen pitää lähettää kauas, z500 on toiminut ihan hyvin, mitään ongelmia ei nyt oikeastaan ole ollut.. itse olen lähettämässä piakkoin softapäivitykseen, toki ostin puhelimeni noin puol vuotta sitten. periaatteessa ei kyllä tarvitsisi lähettää, (ei ole ollut bugeja ym) mutta haluan uuden softan

eroina tais olla niin että z300 on hieman parempi: 7x digitaalinen zoomi (z500 2x) sit z300:a on kuvausvalo ja stereokaiuttimet ja z300 on halvempi.

EDIT: z300 on muutaman millin suurempi ;)

toki itsellä pieni näkemys näistä hintaeroista. voi olla samanlailla kun nokian 8310 ja 6510, eli 8310 oli koko ajan kalliimpi vaikka se tuli ennen 6510 markkinoille, mutta 8310 kesti huomattavasti paljon paremmin ja oli vähemmän buginen... kyseiset puhelimet olivat samanlaiset ulkonäköä lukuunottamatta, mutta se oli nokia. itsellä ei tietoa tuosta z300 joten en tiedä kuinka samsungissa.
    samsung:in laatuun olen erittäin tyytyväinen.

5. ode34

Tykkäykset:
    0
    Mää en voi zoomata ees tuolla z500:lla..
    Se sanoo että zoomaus ei ole käytettävissä kun kuvan koko on 1152x jtn
    ???? AUTTAKAA..

6. Taku

Tykkäykset:
    0
    Vaihda kuvan kokoa numeronäppäimestä 2 kuvauksen aikana. Suurimmalla kuvakoolla ei voi zoomata :)

Jaa tämä viestiketju