1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Z200 näytössä outo merkki päivityksen jälkeen?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja nakki_2, 31/8/04.

1. nakki_2

Tykkäykset:
    0
    Vein tossa pari viikkoo sitten puhelimen päivitykseen. Kun avasin puhelimen seuraavan kerran, vasempaan yläkulmaan ilmestyi pieni kuva, jossa on vihreä luuri vaakatasossa ja pieni ykkönen sen vieressä.

Tänään kävin Maifonissa kyselemässä merkin selitystä, ja pitkän tutkimisen päätteeksi myyjä sanoi että mulla on joku kaksoisliittymä, jossa on kaks eri laskuu samassa liittymässä, ja ykkönen meinaa että linja 1 on käytössä. Kehotettiin soittamaan Soneralle..

Äaken soitin Soneralle, mutta siellä sanottiin että mulla on vaan ihan tavallinen liittymä.

Joten: onko vika puhelimessa vai päivityksessä, kun kuva tuli heti päivityksen jälkeen?

Onko muilla ollut samoja ongelmia päivityksien jälkeen?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Aika lähella, kyseinen palvelu on suht harvinainen ja Suomessa sitä ei tiettävästi kukaan tarjoa, eli kaksi numeroa/liittymää samalla SIMillä. Tupla SIMejä suomessa kylläkin on, mutta niissä kyse eri asiasta, eli kaksi SIMiä samalla kortilla.

Kyseessä ei välttämättä aivan mikään ihmeellinen vika, voit kokeilla vaihtaa liittymää/numeroa laitteesta, katso käyttöohjeesta jos ei muuten löydy.

Voi ottaa SIMin pois ja käynnistää laitteen ilman sitä, tai kokeilla toista SIMiä, jolloin saattaa hävitä, tai sitten ei.

Toki voi kyse olla softauskessatakin, haittaa tuosta ei kuitenkaan ole, kertoohan se nyt että käytät yköösliittymää :)

3. nakki_2

Tykkäykset:
    0
    Vika on nyt sitten selvinnyt vika olikin liittymä-kortissa eikä puhelimessa joudun vaihtaa kortin että merkki häipyy joten nyt olen taas iloinen

Jaa tämä viestiketju