1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Z200 ja kortin vaihdossa katoavat viestit?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jaska915, 3/3/05.

1. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Noin kävi, eli eukollekin tuli uusi kortti Saunikselta, ja vaihdon jälkeen KAIKKI tekstiviestit olivat kadonneet. Kuten myös ryhmät, numerot sentään säilyivät. Jostain syystä minä sain kiitokset asiasta kun kortin vaihdoin koneeseen, eikait se nyt saamari mun vika ole...

Onko tämä ihan normaalia SE:n toimintaa, vai lieneekö kapulassa jotain vikaa? Eipä manuaalistakaan mitään vinkkiä/tietoa löytynyt, joten kysytään viisaammilta.

edit: ja viestit olivat siis puhelimessa, eivät kortilla;)

2. JanneR

Tykkäykset:
    0
    Minulle on SE'n ja E'n kännyköillä käynyt samaten.
    Taitaa olla joku "turvaominaisuus" ettei eri simmi/eri käyttäjä
    pääse näkemään "toisten" tekstareita.

3. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Nojoo, näin arvelinkin... eiköhän se olisi käyttäjän asia huolehtia tuollaisista eikä SE:n?

4. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Mutta ei ne tekstarit takaisinkaan tule vaikka laittaisi sen "alkuperäisen" kortin takaisin puhelimeen.
    Mulla taisi kerran mennä T610 niin juntturaan ettei auttanut kuin akun irrotus. No puhelimen muistissa olleet tekstarit hävis saman tein. Onneksi oli varmuuskopiot toisaalla (Palmissa).

5. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Eipä tule, ei... suoraan sanottuna *ittumainen ominaisuus. Varsinkin kun ei Nokian käyttäjänä osannut edes aavistaa moisen "ominaisuuden" olemassaoloa.

Jaa tämä viestiketju