1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Youtube kännykästä

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja kepu, 20/3/08.

1. kepu

Tykkäykset:
    0
    Mistähän johtuu sellanen, että N81:llä ei onnistu kotona videoiden katselu? Tarjolla on kaksi verkkoa oma ja naapurin (54 Mbit/s). Aina homma kaatuu lopuksi ilmoitukseen "Palvelimeen ei voida muodostaa yhteyttä. Palvelimen aikakatkaisu". Naapurin verkko on avoin ja oma suojattu. Sen sijaan homma toimii ihan hyvin, kun esim. istun tuossa paikallisessa baarissa, jossa on avoin verkko, ei mitään ongelmaa?! Lisäksi jos käytän läppäriä kotona, niin ne videot näkyy ihan hyvin, eli vikaa ei ole omassa verkossa eikä kännykässä, ne vaan ei tossa tapauksessa tykkää toisistaan, selaimena se siis toimii ihan hyvin muuten???

2. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Kokeile wlanin sijaan gprs-yhteydellä.

3. jjmm

Tykkäykset:
    0
    Youtubesta puheenollen, onko mitään ohjelmaa, jolla E90:llä voisi youtubesta katsoa videoita niin, että puhelin lataisi niitä johonkin puskuriin. Omalla RealPlayerillä tulee 3 sekunnin välein tauko "luetaan puskuriin". Mutta sellainen ohjelma joka lataisi enemmän puskuriin, jotta videoiden katselu olisi sujuvaa, vai onko vain jätettävä videoiden katselu 3G alueille?

4. Kuufi

Tykkäykset:
    0
  5. valonlapsi Vieras

Mun..

mielestä mobiili youtube ei toimi muulla kuin wap-gprs:llä, siis wlan/gprs internet on turhia, ainaskin sen minkä olen itse käyttänyt...

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mikä luuri, mikä palyeri, ja mitkä jälkimmäisen asetukset?

7. valonlapsi Vieras

Oon..

kokeillu sitä s60 sarjalaisilla, real player muistaakseni..näkyypä toimivan tossa nykyisessä (e61i) myös wlanin kautta joten ehkäpä puhuin höpöjä =)

Noh, kokemus karttuu kun ikää varttuu...

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos sinulla edellisessä laitteessa oli Realpalyerissä yhteys asetukset niin että käytti operaattorin WAP yhteyttä ja/tai proxia.

9. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
  10. kepu

Tykkäykset:
    0
    Ei mulla ole mitään tarvetta käyttää gprs-yhteyttä, koska se tulee kalliiksi. Siellä baarissa pahimmillaan yömyöhään, kun ei ollut tuttuja paikalla, katsoin siitä N81:stä iltauutiset (20:30), ei mitään ongelmaa.
    Eikä kysymys kaiketi homman toimimisesta kotona ole myöskään yhteyden nopeudesta, koska mulla on himassa Welhon 10 M adsl.
    Ja kuten ehkä kävi jo ilmi, niin erittäin hyvin näkyy mm. siellä baarissa RealPlayerilla kaikki video jutut ilman mitään ihmeempiä pätkimisiä ja varsinkaan välilatailuja.

11. kepu

Tykkäykset:
    0
    Tuli mieleen sellanen ,että vaikuttaako jotain, kun siellä baarissa on kaksi tukiasemaa? Mitä merkitystä niillä niillä on. Tosta kännystä niin kätevästi näkee erilaisia tietoja, nopeus tietysti on sama ja voimakkuus 100 % kotona.

12. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2090
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    Ei ollut valikossa E 51, mutta latailin. Ja hienostihan se toimii, eikä mitään pätkimistä

13. josse

Tykkäykset:
    0
    Eikö noita youtuben viedoita pysty kattomaan pelkän wlan yhteyden kautta? itselläni E51 ja kyseinen asia ärsyttää :S

14. samismiley

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Itse sain toimimaan N73 bluetoothin kautta.

15. Testailija

Testailija Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    61
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Näkyykö iltauutisetkin Youtubesta?

16. samismiley

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
  17. kepu

Tykkäykset:
    0
    He he.
    Alkuperäinen ongelma oli ja on edelleen se, että katsoo mitä tahansa videojuttua (Youtube, YleUutiset, ym) ne näkyy siellä baarissa mutta lataus ei onnistu kotona. Saman ongelman huomasin Helsingin Suomalaisella Klubilla, ei toimi. Kun siihen näyttöön tulee se RealPlayerin Ladataan palkki, niin se ei etene ollenkaan himassa, tulee vaan vähänajan kuluttua 'Yhteyden aikakatkaisu'

18. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Varmistan nyt kun ei kysymyksessä selviä varmaksi, käytitikö RealPlayerissä baarin yhteyttä kotonakin? jos et varma niin tarkista soittimen asetuksista mikä yhteytenä.

19. mutu34

Tykkäykset:
    0
    Sama ongelma mullakin Nokia 6120:lla, ettei youtuben mobiilisovellus toimi, kuten ei yle.mobin katsominenkaan. Eli näemmä Real Playeristä taitaa kiikastaa. Vaikka mielestäni RealPlayerissä on oikeat asetukset, niin kuitenkin ladataan palkki ei liiku mihinkään vaan sitten tulee yhteyden aikakatkaisu. Kuitenkin MobiTubia ja EmTube toimii hienosti

20. mr donki

Tykkäykset:
    0
    Itse testasin ihan huvikseni tuota MobiTubea. Asennus täysin vaivatta (tietokoneelta .sis-tiedosto puhelimeen), todella selkeän näköinen softa ja toimii mainiosti.

Laitoin hakusanaksi Bob Dylan, löytyi parissa sekunnissa videot, mitkä löytyy normi-youtubestakin ja pistin Mr Tamburine Manin lataukseen (tiedosto 12,36 mt). Lataus kesti 2 min ja video ja äänet synkkas niinku pitääkin. Pysty videon vielä tallentamaankin.

Käytössä oli Nokia n78 + Soneran datayhteydet.

Suosittelen näin ensivaikutelman perusteella!

Jaa tämä viestiketju