1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Blogi - kaBu Ympyrä sulkeutuu

Keskustelu osiossa 'Blogit', aloittaja kaBu, 13/3/10.

1. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    No niin nyt on eletty reilu puoli vuotta tässä kännykkä huumassa ja nyt se on (toivottavasti ohi :) ). Eli kaikki alkoi siitä kun viime kesäkuussa alkoi tekemään ihan älyttömästi mieli uutta luuria, kun kaikilla kavereillakin oli jonkin sortin älyluurit ja itellä joku ikivanha sonyerkki liukuläppä. Siispä astelin elisa shopitiin ja rupesin miettimään luuria. Sitten huomasin E75 mutta tyttöystävän pikkuveljellä ja tyttöystävän siskon miehellä oli jo se niin eipä sekään sitten onnistunut, olisin ollut luuseri matkija :D. Siinä aikani räplättyä päädyin nokian e71 joka tuntui upealta muutaman tavallisen perusluurinjälkeen. Olihan mulla ollut n95 sen markkinoille tulosta lähtien mutta sisko tiputti sen synttäreillä vessanpönttöön joten se siitä :). Eli ostin e71 ja olin ihan fiilareissa mitä kaikkea sillä pystyikään tekemään. Sitten eräänä päivänä löysin tämän foorumin ja rupesin lueskelemaan ja katselemaan puhelimia. En aikaisemmin ollut ostanutkaan käytettyä puhelinta mutta huomasin että täältähän niitä saa ja kohtuu hintaan, joten e71 myyntiin (tosin huuto.nettiin). Sen myytyäni huomasin että saunikseltahan saa tilattua uuden puhelimen kun vanhan maksaa pois. E71 maksoin sitten pois ja tilasin htc touch hd:n. Aikaisemmin en ollut kuullutkaan htc:sta mitä nyt tältä foralta. Sitten odotin sitä kuin lapsi jouluaattoa (soittelin jopa saunikselle ja kysyin mikä kestää :D) ja sitten kun se tuli niin vit*u mikä pettymys...luuri oli kunnon susi..ei siitä ollut mihinkään. Se taisi sitten pysyä 4-5 päivää ja myyntiin tänne. No sitten sain ehdotuksen e90 vaihtamisesta ja siitähän olin haaveillut jo jonkin aikaa. Oikea puhelimien jumala KOMMUNIKAATTORI. Vaihto tapahtui ja sain itsellen kommarin. Sekin tuntui aluksi siistiltä ja upeelta mutta totuus paljastui ja auttamatta liian vanhaa rautaa. Sitten koittikin tämä uuden maailman synty kun iphone 3gs saapui suomen markkinoille. Heti tilaukseen ja taas odottamaan kuin kissa kuumaa puuroa vai miten se meni? se saapuikin yllättävän nopeasti vaikka forilta muuta sai lukeakin. Noh alkuhuuman jälkeen sekään ei mikään lopullinen unelma ollutkaan. Alkoi pännimään se applen diktatuuri ja puhelin myyntiin. No sen sain myytyä ihan ilman vaihtoa ja taas oli massii ostaa uutta. Sitten bongasin htc hd2:sen ja aattelin josko tämä nyt olisi jotain sen pas*an touch hd:n jälkeen. Ja olihan se, meinasi kuset tulla housuun ku näytön näki ekaa kertaa...no siihen se jäikin ja pari päivää niin myyntiin. Uusi jumala oli sillä välin tullut keskuuteemme nimittäin n900. Hd2:sen sainkin vaihdettua päikseen ja voi sitä riemun päivää kun meinasin kotimatkalla tappaa ihmisiä n900:stani räplätessä..no se pysyikin kauan melkein 3 kuukautta ja taas vaihto takaisin hd2:seen??taisi olla lääkitys vi*uillaan :D nyt sitten tänään myin hd2:sen ja kävin hakee rehdin ja turvallisen e72:sen. ELi kaikki alkoi e71 ja päätyi e72. Koska puhelimen tärkein ominaisuus on puhuminen ja siihen nämä kaksi nokialaista parhaiten pystyvät.

2. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    Ei se sit kauaa kestänytkään ja nyt on desire :D

3. _tuan_

Tykkäykset:
    0
    ja desirekin nyt myyntiin ;D mikä seuraavaksi? vai päädytkö takaisin e72?!

4. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    joo kyllä nyt olen ainakin harkinnut uudestaan e72 ;) ku ei oikein muuta kunnon puhelinta taida olla ja qwertyn haluan kumminkin :)

5. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1867
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Ei tainnut ympyrä sittenkään sulkeutua :D

Megaman, kaBu and kowardi like this.
  6. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    Mitää helvettiä?!? Miten sä oot tänne kommentoinu ja mä satuin ihan sattumalta lukeen näit vanhoja tekstejä?

Megaman tykkää tästä.
  7. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1867
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Tylsyyksissäni lueskelin :D

kaBu tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju