1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Yllätys Radiolinjalta.

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja mejole, 15/10/03.

1. mejole

Tykkäykset:
    0
    Maanantaina aamulla kello 9:45 puhelin soi ja soittajana näkyi radiolinja. Vastasin puheluun ja toisessa päässä mieshenkilö kysyy onko minulla hetki aikaa? No, töissä kun ei ollut kiirettä päätin kuunnella mitä asiaa Radiolinjan edustajalla on. Hän kysyi olenko kuullut uudesta Tandem Aina Plus liittymästä? Hän tarjosi ilmaista liittymän vaihtoa (minulla oli käytössä Tandem Aina), kun todettiin, että minun kuukausittaiset puhelut menevät yli tuon 13 euron, jonka jälkeen Aina Plus on edullisempi vaihtoehto. Olin jo tässä vaiheessa positiivisesti yllättynyt, mutta puhelu jatkui ja muuttui aina vaan mielenkiintoisemmaksi. Seuraavaksi hän lupasi loppuvuoden kuukausimaksut ilmaiseksi sekä kun olen jo liittynyt tähän etuohjelmaan, niin siinä tuplattiin edun määrä. Eli esimerkiksi kun normaalisti 25 euron kuukausittaisista puheluista saa euron alennusta saan loppuvauoden 2 euroa.

Täytyy kyllä sanoa, että Radiolinjalla osataan vanhoista asiakkaista huolehtiminen. Vai onko joku muu operaattori tarjonnut vastaavaa? Ja vielä henkilökohtaisesti soittamalla..

2. Azzurri

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ainakin Sonera harrastaa samanlaista toimintaa. Ja myös jotkut kauppiaat soittelevat omille vanhoille asiakkailleen tarjoten esim. nyt ilmaista vaihtoa Sonera One liittymään.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mullepa ei oo soiteltu.

4. Unski

Unski

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 & Huihai P9
    Mulle soittelivat kanssa joskus vuos sitten raatiolinjalta jonnii vastaavan tarjouksen tiimoilta.

5. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Soneran asiakaspalvelusta on soitettu ja kiitetty asiakkuudesta ja palkittu pienellä lahjalla.

6. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Radiolinja on joskus takavuosina muistaakseni kiittänyt asiakassuhteesta, myös telia lähetti taannoin kaikille jonkin aikaa asiakkaana olleille asiakkaille puheaikalahjan.

7. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voisivat soitella tännekin ja tehdä jotakin tarjousta. On -98 tehty liittymä, joka on ollut vajaan vuoden käyttämättömänä, voisi vaikka sen "aktivoida" taasen.

8. Avenger

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Itse asiassa Saunalahdelta soitettiin pari päivää sitten, että haluaisinko vaihtaa Soneran liittymäni siihen... Ei kiitos.

9. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Katsos, niin minullekin soitti! Kertoi vielä edustamansa yrityksenkin nimen, tosin olen jo unohtanut mutta muistan varmaan mainittaessa.

Hassua sikäli, että kaveri soitti työliittymääni jota ei pitäisi olla missään saatavilla eikä oikein osannut selittää mistä oli numeroni saanut kun sitä kysyin. Kun kysyin että mihin numeroon on soittanut niin sanoi ovelasti muuten saman numeron mutta väärä viimeinen numero - kuittasi sitten näppäilyvirheeksi. En usko, mutta en tuosta alkanut kinaamaan. Sen sijaan kysäisin herralta että tunteeko koti- ja suoramyyntiä koskevia säädöksiä mm. siitä, että tuo teito pitää löytyä mistä numero on peräisin. Jankutti vain näppäilyvirhettä ja jatkoi että no olisiko mulla kiinnostusta tuota liittymää kohtaa. Ei todellakaan tämmöisen jälkeen.

Lisäys; soitto tuli näköjään "Glorium Oy" nimissä olevasta puhelinnumerosta joka ei ole suomen suoramarkkinointiliiton jäsen sekään, eipä tuolla silloin tietenkään ole mitään hajua alaansa säätelevistä määräyksistäkään. Saunalahtena hankkisin palveluni sellaisilta yrityksiltä jotka edes kuuluvat alan järjestöihin. Itseasiassa en jakelisi ollenkaan puhelinmyynnillä / verkostomarkkinoinnilla liittymiäni, mutta se on vain oma mielipiteeni.

10. liekki

Tykkäykset:
    0
    Tapahtuukohan tämä ihan Saunalahden siunauksella?

Tulikin mieleen kun jokunen vuosi sitten olin KTV:n jäsen ja KTV siirsi vakuutukset Tapiolaan. Mulle soitti joku Tapiolasta ja kysyi haluanko siirtää omat vakuutukset sinne, olisi kuulemma paljon halvempaakin.

En halunnut, ja siihen tämä urputtaja tokaisi: No maksa sitten enemmän jos on kerran varaa...

Pikkusen rupesi naurattamaan =)

11. Ike

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla joku vastaavanlainen kampanja menossa, koska tuli kirje Radiolinjalta. Kirjeen kanssa vaan edustajan luokse, niin saa 6 kk:n perusmaksut ilmaiseksi.

12. Avenger

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Enpä tiedä, oli tuntematon numero joten ei sitäkään voinut tarkistaa. Minullekin puhui, että kiinnostaisiko halvempi liittymä yms. yms.

13. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei pidä yleistää; suurin osa asiakkaista ei kuitenkaan saa koskaan mitään tuollaisia erikoisetuja. Ja sama juttu varmasti muillakin operaattoreilla kuin Radiolinjalla. :p

14. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Pari vuotta sitten tarjosivat joko vaihtoehtoisesti puheaikaa tai aikakausilehden vuosikerran, ja nyt alkuvuodesta tarjosivat muutamalla kympillä ilmaista puheaikaa ja loppuvuoden kk-maksut ilmaiseksi. Tämä siis Radiolinjalla, ensimmäisessä tapauksessa tuli kirje kotiin ja jälkimmäisessä soittivat.
    Soittavat koska saavat liittymätyypin vaihdosta provikat.

15. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Itsekin olen ihmetellyt Saunalahden toimintaa, mistä tiedot ovat peräisin, kaverille soitettiin joku aika sitten ja tarjottiin liittymää. Aika hämärää, ei tullut selvyyttä, mistä tietolähteestä oli numero otettu??

Ja olenpa kuullut tarinoita, että ilman lupaa käynnistetty numeron siirto ilman mitään sopimusta.

16. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Msuta tuntuu vähän että saunalahdella on pahasti pulaa jällleenmyyjistä eivätkä ne siten pysty/halua oikein kovin perusteellisesti tutkia jämyjensä tuastoja ja motiiveja, niin että tuollainen ruosamarkkinointi taitaa olla aika pitkälti jotain jämyjen omia virityksiä provikkojen toivossa. Samaahan oli DNA:lla, nyttemmin taitaa olla vähän rauhoittunut sillä suunnalla.

Toisaalta eipä tuo mukavaa ole siltikään.

17. FinnishFreak

Tykkäykset:
    0
    mulla nyt ollut jotain 6vkoa toi Cubio....
    Heidän yllätyksenä näyttäis olevan että asiakkaita ei laskuteta, ei ole nääs vielä tullut yhtään laskua :)

Empäs kerro nimeäni että eivät jahtaa. Täällä ku näyttäis olevan vähän joka lafkan edustajaa.

18. Mini

Tykkäykset:
    0
    ...kyll se lasku jossain vaihees tulee ja sit joudut maksamaan sen, oli sitten pieni tai suuri summa. Kuluttajallakin on vellvollisuus, vaikka operaattori laskuttaa myöhässä.

19. FinnishFreak

Tykkäykset:
    0
    Ollaanpas sitä nyt totisia... Minulta kai unohtui pari hymiötä... Tietenkin tiedän että sen joudun maksamaan ja velvollisuuteni, mutta kun kuuntelee joidenkin kusetusyrityksiä niin ei mulla sinäänsä mitenkään huonon ihmisen olo ole... vai pitäisikö minun soittaa heille ja kysyä että missä se lasku viipyy?

20. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Telia huolehti säännöllisesti vanhoista asiakkaista, kerran tuli 100 eur puheaikaa kun en puhu tarpeeksi, "innostaa puhumaan" ja toisen kerran tuli toiset 100 euroa palkinnoksi "kun puhut niin paljon"
    Leffalippuja on tullut..

Jaa tämä viestiketju