1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Yllättävä ongelma z710 -> w710 flashin jälkeen

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja greyman, 16/12/06.

1. greyman

Tykkäykset:
    1
    Yllättävä ongelma z710 -> w710 flashin jälkeen *RATKAISTU*

Hei vaan.

Tuli hieman odottamaton ongelma. Puhelin flashautui niin nätisti wotanilla ettei melkein uskonut, nyt vain olen jo hetken aikaa raapinut päätäni.

Äsken yhdistin puhelimen ensimmäistä kertaa flashin jälkeen tietokoneeseeni dcu-60 kaapelilla, jossa se tunnistui w710i:nä kuten pitikin... sen jälkeen se sitten alkoi pyytää ajureitaan, joita minulla ei ole, omistanhan z(w)710:n eli z710 ajurilevykkeen.

Sitten asensin pc-suiten uudestaan, luullen ongelman olleen siinä. Mutta ei, pc-suiten ohjattu puhelimeen yhdistäminen vaatii juurikin noita samoja ajureita.

Onko netissä jotain paikkaa mistä tämän kyseisen cd:n sisällön saisi ladattua? Erkin omat sivut ovat tällä hetkellä software downloads-osiolta matalana joten en sieltä pääse tarkastamaan voiko sieltä ladata.

Vastaustanne odottaen,

Greyman

2. lithium3r Vieras

Yritin tässä juuri etsiä tuota ajuria kyseiseen puhelimeen muttei vain löytynyt...

Sama ongelma oli mulla kun flashasin k750i --> W800, mutta nuo ajurit löytyivät helposti googlettamalla.

Olet luultavasti saanut ne jo ladattua jostain.

Onkos puhelin toiminut moitteettomasti softanvaihdon jälkeen?

3. SaletistiMarko

Tykkäykset:
    0
    Mitä tuo lienee tarkoittanee K750i -> W800i ? Mitä kettua

4. lithium3r Vieras

eli mulla on k750i jossa on w800i softa, eli puhelin on käytännössä w800 mutta ulkoa päin k750i

5. RedSpot

Tykkäykset:
    0
    Ai puhelinta pystyy "päivittämään" tälläkin tavalla? Perskales kun en ole ennen huomannut.

Oma puhelin on Samsungin laatua. Satutteko tietämään, että onko näilläkin tämä mahdollisuus?

Ja nämä flashaukset eivät taida olla virallisesti hyväksyttyjä temppuja. Eli laite ristiriitaa taitaa ilmentyä Joten mistä tiedätte, että onnistuuko flashaus kyseiselle mallilta tietylle mallille?

6. mailbot

Tykkäykset:
    0
    no joo. tuo termi "päivittää" on ehkä vähän turhan voimakas. k750i ja w800 on yksi ja sama puhelin, pelkästään kuoret (ja jokuset softan osat) ovat erit.

7. greyman

Tykkäykset:
    1
    Joo itseasiassa olen vain ollut kykenemätön vastaamaan ketjuun ollessani viimeisiä aamuja intissä :D

Ajurit asentuivat aika helposti: Z710:n cd:ltä. Eli ei tarvinut etsiä mitään.

EDIT: Ja puhelin on toiminut täysin moitteettomasti. Soittimen megabasskin toimii :)

8. lithium3r Vieras

Nämä on juuri tälläisiä juttuja joista SE:kin tykkää

Halvempaan puhelimeen saa kalliimman ominaisuudet:)

9. greyman

Tykkäykset:
    1
    Tähän voisi sanoa vaikka "Sitä saa mitä tilaa" eli itsepähän ovat tehneet kaksi puhelinta joissa ei ole kuin askelmittarin ja softan verran eroa :p

10. lithium3r Vieras

Niin no mutta eihän se olisi muutenkaan kovin kannattavaa Sony Ericssonin kannalta jotta mallien välissä olisi hyvin suuria eroja. Pikku hiljaa tulee uusia ominaisuuksia jonka kautta puhelimia myydään enemmän ja SE tienaa sitä mukaa:)

Tätähän varten SE juuri pisti uusimpiin puhelimiin uuden kryptauksen(Cid49)
    koska vanhempi(Cid36) saatiin purettua:)

Ja näin ollen noita cid36 puhelimia saa muokattua helposti, äänenlaatua saa parannettua, kamerahan on monia parannuksia ja modeja, puhelimen ulkoasua saa muutettua muutenkin kuin teemoilla.

Jaa tämä viestiketju