"Hyvä asiakkaamme
Meillä on Sinulle hyviä uutisia:
-saat lokakuun laskullasi 10 euron hyvityksen laskusi loppusummasta.
Miksikö? No, yksinkertaisesti siksi, että olet meille tärkeä ja haluamme osoittaa sen myös käytännössä!"
Tällainen tuli postin mukana ihan asiakkuuksien osastopäälliköltä ja lappu jatkuu kertaamalla kaikki syksyn edut ja ensivuoden puolella oleva 6kk/1kk-tarjous.
Eli kai se kannattaa pitää liittymää auki jonkinaikaa ja käyttää sitä, muistavat vanhoja asiakkaita yllättävän nopeasti. Puolitoista vuotta ollut liittymä ja nyt jo tulee tuollainen. S/RL -aikaan ei moista näkynyt vuosienkaan jälkeen..
Meillä on Sinulle hyviä uutisia:
-saat lokakuun laskullasi 10 euron hyvityksen laskusi loppusummasta.
Miksikö? No, yksinkertaisesti siksi, että olet meille tärkeä ja haluamme osoittaa sen myös käytännössä!"
Tällainen tuli postin mukana ihan asiakkuuksien osastopäälliköltä ja lappu jatkuu kertaamalla kaikki syksyn edut ja ensivuoden puolella oleva 6kk/1kk-tarjous.
Eli kai se kannattaa pitää liittymää auki jonkinaikaa ja käyttää sitä, muistavat vanhoja asiakkaita yllättävän nopeasti. Puolitoista vuotta ollut liittymä ja nyt jo tulee tuollainen. S/RL -aikaan ei moista näkynyt vuosienkaan jälkeen..