Ylistyslaulu DNA:lle

nhk_

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
2682
Reaktiopisteet
0
"Hyvä asiakkaamme

Meillä on Sinulle hyviä uutisia:
-saat lokakuun laskullasi 10 euron hyvityksen laskusi loppusummasta.

Miksikö? No, yksinkertaisesti siksi, että olet meille tärkeä ja haluamme osoittaa sen myös käytännössä!"

Tällainen tuli postin mukana ihan asiakkuuksien osastopäälliköltä ja lappu jatkuu kertaamalla kaikki syksyn edut ja ensivuoden puolella oleva 6kk/1kk-tarjous.

Eli kai se kannattaa pitää liittymää auki jonkinaikaa ja käyttää sitä, muistavat vanhoja asiakkaita yllättävän nopeasti. Puolitoista vuotta ollut liittymä ja nyt jo tulee tuollainen. S/RL -aikaan ei moista näkynyt vuosienkaan jälkeen..
 

Jussi

Vuoden Foorumilainen 2004
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
18.6.2002
Viestit
12215
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
Xperia Z3
Vau, tulee väistämättä mieleen että ovat lukeneet tätä foorumia tuolla customer relations -osasolla.
 

nhk_

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
2682
Reaktiopisteet
0
Jussi sanoi:
Vau, tulee väistämättä mieleen että ovat lukeneet tätä foorumia tuolla customer relations -osasolla.

Vaikkakin olen nyt entistä tyytyväisempi dna:n asiakas, niin silti toivon, että myös muut operaattorit ottaisivat hiukan aktiivisemmin osaa tähän vanhojen palkitsemiseen. Jo ihan tasapuolisuuden nimissä..

Meinaan, kun minua ainakin risoo nuo uusille tehtävät tarjoukset, mitä tuntuu koko ajan ropisevan.. Ne kun menee oikeastaan vanhojen maksuksi..

Eihän se kymppi vielä paljoa ole siihen verrattuna mitä niille olen maksanut, mutta kummasti se lämmittää kuitenkin. =)
 

Dundee

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
443
Reaktiopisteet
0
Tuohan on vain selvää lahjontaa jolla pyritään pitämään pettyneet asiakkaat dna:lla..
 

nhk_

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
2682
Reaktiopisteet
0
Dundee sanoi:
Tuohan on vain selvää lahjontaa jolla pyritään pitämään pettyneet asiakkaat dna:lla..

Kuten jo tuossa aiemmassa viestissä mainitsin, olen ollut asiakkaana puolitoista vuotta, ja jos kovin pettynyt olisin, niin tuskin olisin enää asiakas... Eli toisinsanoen, pidän dna:n hinnoittelusta/palveluista siinä määrin, että olisin pitänyt liittymän myös ilman tuota "lahjontaa".
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
73
Reaktiopisteet
0
Dundee sanoi:
Tuohan on vain selvää lahjontaa jolla pyritään pitämään pettyneet asiakkaat dna:lla..
Tai sitten hyvien uskollisten asiakkaiden palkitsemista, etteivät turhaan lähtisi vaihtamaan...
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
26.6.2002
Viestit
913
Reaktiopisteet
0
Itselleni tuosta mainitusta 10 euron alennuksesta tulee mieleen paniikkijarrutus asiakaspaon estämiseksi.
 

O.J.

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
18.6.2002
Viestit
9496
Reaktiopisteet
131
Gero sanoi:
Itselleni tuosta mainitusta 10 euron alennuksesta tulee mieleen paniikkijarrutus asiakaspaon estämiseksi.

No eipä Sonera ole mulle antanut tuonkaan vertaa.
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
18.7.2002
Viestit
37
Reaktiopisteet
0
Minun mielestäni dna:n markkinointiosasto on onnistunut varsin hyvin tehtävässään. On heti alusta ymmärretty, mistä köysistä kannattaa vetää. Kaikki asiakkaat on hankittu ilman ainuttakaan puheaikatarjousta, kampanjat ovat sen luontoisia, että ne patistavat uusia asiakkaita "värväämään" kaverit mukaan. Tästä esimerkkinä lähipiiri- ja maratonkamppikset. Nyt ollaan oivallettu myös ns. jälkihoidon merkitys, jotta ihmiset pitäisivät kiinni liittymistään ja mainostaisivat liittymää myös muille.

Minulla on hermot ollut kireänä joskus dna:n toimimattoman laskutusjärjestelmän (ulkomaanpuhelut melkein ½ vuoden viiveellä!!) ja muutaman muun mokan takia. Mutta halvat hinnat ja palvelut kompensoivat kyllä paljon.
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
2.7.2002
Viestit
80
Reaktiopisteet
0
erittäin mukava veto tuo asiakkaiden palkitseminen. tuskin lienee salaisuus kenellekään, että toimiva asiakassuhde hyödyttää molempia osapuolia. en lisäksi usko, että pakenevia asiakkaita kymmenellä eurolla paljon toppuuteltaisiin. mitä puhelutietoihin tulee, niiden saaminenhan on ihan kiinni ulkomaisista roaming-kumppaneista, tuskinpa dna niitä tarkoituksellisesti panttaa.
 

Katti

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
26.6.2002
Viestit
1553
Reaktiopisteet
61
Puhelinmalli
Nokia 5, Nokia 6.1, Honor9
Gero sanoi:
Itselleni tuosta mainitusta 10 euron alennuksesta tulee mieleen paniikkijarrutus asiakaspaon estämiseksi.
Miksi ihmeessä? DNA:n toiminta tyydyttää minua täysin. Sen sijaan kahden suuren hinnoittelu ei.
 

puh

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Liittynyt
18.6.2002
Viestit
3746
Reaktiopisteet
74
Puhelinmalli
Nokia 7+
Hienoa että nykyisistä asiakkaista pyritään pitämään kiinni, niitä dna tarvitsee enemmän kuin yksikään kilpailija.
Kotoa löytyy kaksi dna-liittymää, tuskin tulee paljon lahjuksia kun toisella puhutaan alle 10eur/kk ja toisella on koko 9 kuukauden aikana lähetetty tasan yksi tekstiviesti.
 

Harald73

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
568
Reaktiopisteet
0
Katti sanoi:
Gero sanoi:
Itselleni tuosta mainitusta 10 euron alennuksesta tulee mieleen paniikkijarrutus asiakaspaon estämiseksi.
Miksi ihmeessä? DNA:n toiminta tyydyttää minua täysin. Sen sijaan kahden suuren hinnoittelu ei.
Se vaan on niin helppoa kääntää asiat päälaelleen. Miten ihmeessä vanhan asiakkaan huomioonottaminen liittyy asiakkaiden pakenemiseen muiden leipiin??

Itselläni alkaa nimittäin olemaan liipasimella vaihto S:stä johonkin toiseen ja jos saisi edes 10€ hyvitystä, saattaisi mieli hyvinkin muuttua!
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
24.6.2002
Viestit
824
Reaktiopisteet
2
Tyytyväinen dna:han

Olen erittäin tyytyväinen dna:n palveluihin. Minulla on ollut liittymä noin puolitoista vuotta.
Ko. esitettä en ole kyllä itselleni saanut??? Tuleekohan jälkijunassa, vai onko jo kenties jaettu. Olisiko epähuomiossa kadonnnut roskien mukana??
Mielestäni dna:lla on järkeviä nuo uusille asiakkaille suunnatut tarjoukset. Minusta tuo puheajan tarjoaminen on jo "vanhanaikaista" ennemminkin kannattaa tarjota palveluista alennuksia jne...
 

J.J-75

Bannattu
Bannattu tunnus
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
22468
Reaktiopisteet
230
...kele mulle kans. soitan heti. sain kyllä valittamalla maratonin käyttöongelmista johtuen viime keväänä 60euroa takasin... heh.
 

CMan

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
11.7.2002
Viestit
160
Reaktiopisteet
0
Re: Tyytyväinen dna:han

merzy77 sanoi:
Olen erittäin tyytyväinen dna:n palveluihin. Minulla on ollut liittymä noin puolitoista vuotta.
Ko. esitettä en ole kyllä itselleni saanut??? Tuleekohan jälkijunassa, vai onko jo kenties jaettu. Olisiko epähuomiossa kadonnnut roskien mukana??
Mielestäni dna:lla on järkeviä nuo uusille asiakkaille suunnatut tarjoukset. Minusta tuo puheajan tarjoaminen on jo "vanhanaikaista" ennemminkin kannattaa tarjota palveluista alennuksia jne...

Ei tota 10€ hyvitystä kaikille ole lähetetty, käsittääkseni perusteena on jokin laskujen yhteissumma tms.
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
24.9.2002
Viestit
85
Reaktiopisteet
0
Kyllä se Radiolinjakin muistaa vanhoja asiakkaita, itse olen saannut kesällä 2002 6kk perusmaksut 0;- sekä kaksi 10euron puheaika lippua(yks lippu äskettäin ja toinen tuli noin vuosi sitten). Ja kavereillekin on tullut tuo sama etu.
Omat laskut on semmoinen 100 euron pintaan aika pitkälti ja laskut aina maksettu ajalla joten tähän Radiolinja on varmaan kiinnittänyt huomiota kun palkitaan asiakkaita.
Ymmärrän täysin ettei 30euroa/kk laskujen saajat saa mitään etuja koska käyttävät niin vähän kännykkää, eli kaikille laskunvartijoille voi sanoa että turha inistä!
 
Palaute - 0%
0   0   0
Liittynyt
19.6.2002
Viestit
73
Reaktiopisteet
0
Pakko myöntää, että dna:n edut on aika ovelia: esim. nämä nyt päällä olevat yksi kuukausi ilmaiseksi ja sunnuntain puhelut puoleen hintaan houkuttelevat varmaan aika hyvin uusia asiakkaita, mutta eivät "käännä selkää" vanhoille asiakkaille. Saapa vaan nähdä, kuinka kauan menee, ennen kuin dna:kin "oppii tavoille" ja unohtaa vanhat asiakkaat - aivan kuten kilpailijatkin ovat tehneet...
 
Top Bottom