1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Yleisteline CR-39 - kiinnitys autoon?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja arves, 10/8/06.

1. arves

Tykkäykset:
    10
    Nettisivuilta käy ilmi, että kyseinen teline on niin näpsäkkä ja mukava ja puhelin on siihen helppo laittaa ja pois ottaa.

Missään ei kuitenkaan ole vastaan tullut, jotta miten tuo härdeli autoon kiinnitetään? Tarvitaanko poraa ja ruuveja, laitetaanko tarra persukkeisiin (telineen) ja kieli keskellä suuta läntätään teline itseä miellyttävään paikkaan, ripustetaanko se roikkumaan mahdollisesti jostain tms.?

Eli te keillä sellainen on - tai asiasta jotain tietävät, kertoilkaa kokemuksenne kiinnittämisestä.

2. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    On käytössä.

Kiinnitys kojelautaan noin 5x7 cm muovilevyllä, jonka nurkissa ruuvireiät. "Ulospäin" Nokia-mallinen kiinnike (pyöreä n. 4 cm halkaisija, kohdistusurilla varustettu ja keskellä ruuvireikä), johon tulee joko kuvissa näkyvä teline tai moneen asentoon pyörivä säätöosa ja teline säätöosaan.

Hankala selittää eikä kuviakaan ole laittaa. Myyjä osannee parhaiten selvittää pakkauksen tarkan sisällön.

3. arves

Tykkäykset:
    10
    kiitokset.. jos ymmärsin, niin vaatii siis ruuvauksen - eli auton kojelautaan tulee reikää. Täytyy sitten hylätä tuo idea.

4. Hartsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    Hanki autokohtainen teline, joka ei edellytä poraamista: http://www.brodit.com/?lang=E

5. Guest Vieras

itse ainakin käytin "kuumaliima-vanerinpala-kaksipuoliteippi" -viritystä ja hyvin on pysynyt kojelaudassa kii jo kolme viikkoo

6. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
    Kuumaliima kannattaa jättää pois jos haluaa että pysyy paikoillaan.
    Joskus kiinnitin muuta sillä autooni ja auringon paisteessa valui kuin räkä irti...

Telineille olen aina tehnyt raudan keskikonsolin väliin jonka saa ruuvattua piilosta kiinni kun konsoli on irti.

7. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Nii juu, huonosti selostettu. Oma teline kiinnitetty broditin merkkikohtaiseen pidikkeeseen, joka asetellaan keskikonsolin rakosiin ilman ruuvaamista.

Itellä vaan reipasliikkeisempi repsikka polkaisi koko paketin lattialle ja heiveröisen näköinen muovilirpake meni poikki. Paikkaava ruuvikiinnitys jäi hansikaslokeron suojiin piiloon. Auto on Octavia -01.

Minua näppärämpi kaveri tekee itse, N9300 VW Touranissa.

Jaa tämä viestiketju