1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Yleistä keskustelua uutisista! Part IV

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja J.J-75, 16/11/10.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Johan se oli aikakin... uusi ketju perustaa. Edellinen onkin jo myrkytetty kunnolla. Erityiskiitokset kimmolle.

Käsityskyvyn puutteesta kärsinyt sovelias ja kivittämisestä kuuluisa Kotkis vauhdissa jälleen. Tuomaria leikkineenä tonttu ja käden vääntäjänä ja puupäinä lukuisat muut, jotka ei sitten taaskaan tule väittelyssä pärjäämään Qwertyin vahtiessa ettei oikeus toteudu taaskaan minulle..

Antaahan palaa!

Tälläkertaa juttu alkaa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111612705271_uu.shtml

Kotimaa24: Kiviniemi pitää nuorten äänestysintoa rohkaisevana

16-17-vuotiaista runsaat 14 prosenttia näyttää äänestäneen seurakuntavaaleissa. 16 vuotta täyttäneet kirkon jäsenet saivat äänestää nyt ensimmäistä kertaa.

- Olen erittäin ilahtunut äänestysaktiivisuudesta, etenkin nuorten osalta, Kiviniemi totesi.

Mun mielestä ei pitäs alentaa.. se että marginaaliryhmästä uskovaisten lapset käy äänestämässä kun porukat käskee, niin en pitäs hyvänä asiana. Sensijaan pitäisin loistavana esimerkkinä jo vanhempiakin "naisiksi" ja "miehiksi" kutsuttuja, jotka menee BB taloon tekemään viikkotehtävää puolueista ja sanoakseen koko Suomen kansalle, ettei tiedä mikä on inflaatio. Luulisi äänestystä varten olevan edes jonku verran kokemus pohjaa, ettei kohta Antti Tuisku tai joku muu Tuksua vastaava julkkistyrkky sieltä löydy.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4713
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5

JiiJii ymmärsi taas kerran palautteen juuri niin kuin pitikin.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju