Yleistä keskustelua tableteista

UkkraM

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8968
Puhelinmalli
OnePlus 7T
Mistä Samsung tabletissa saa tuon pinkoodin kyselyn pois kun avaa näytön, niin että se näyttö aukeaa virtanapista ilman pinkoodin utelua.
Mulla löytyy tuolta. Näytön lukituksen tyyppi.

Screenshot_20220513-234922.jpg

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Mulla löytyy tuolta. Näytön lukituksen tyyppi.

Katso liite 186859
Kiitos, paikka kyllä oli mulla oikea ja juuri noin oli että näytönlukituksen tyyli pyyhkäisy, mutta, koko eilisen päivän ei toiminut, vaati aina pinkoodin, nyt kun ruuvailin tuota ja laitoin uudestaan pyyhkäisyn, nyt toimii, liekkö ollut uutuuden jäykkä vielä eilen.

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Kiitos, paikka kyllä oli mulla oikea ja juuri noin oli että näytönlukituksen tyyli pyyhkäisy, mutta, koko eilisen päivän ei toiminut, vaati aina pinkoodin, nyt kun ruuvailin tuota ja laitoin uudestaan pyyhkäisyn, nyt toimii, liekkö ollut uutuuden jäykkä vielä eilen.
Väärä hälytys, ei toimi.
Naamaavaus toimii,(mutta sekään ei toimi vähänkään hämärässä ja just millilleen oikeessa asennossa oltava laitteen) kun otan naamaavauksen pois ja avaus pyyhkäisemällä, vtun posket, eiku syötä pinkoodi.
Mistä tuon pinkoodin saa kokonaan pois, minä en tartte mitää pinkoodeja kun yksin asun ja käytän laitetta, se pyyhkäisy tai virtanapista suoraan näytölle avaus on se mun juttu.
Jos tähän ei löydy ratkaisua, palautan tehdasasetukset ja jos vielä vttuilee, pakkaan samaan lootaan missä tulikin ja Telialla takaisin, ala noitte pinkoodien kans satakertaa päivässä nyhjäämään.

stunned

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1162
Puhelinmalli
Poco X3 Pro, Mipad 4, Samsung TabLiteA7
Väärä hälytys, ei toimi.
Naamaavaus toimii,(mutta sekään ei toimi vähänkään hämärässä ja just millilleen oikeessa asennossa oltava laitteen) kun otan naamaavauksen pois ja avaus pyyhkäisemällä, vtun posket, eiku syötä pinkoodi.
Mistä tuon pinkoodin saa kokonaan pois, minä en tartte mitää pinkoodeja kun yksin asun ja käytän laitetta, se pyyhkäisy tai virtanapista suoraan näytölle avaus on se mun juttu.
Jos tähän ei löydy ratkaisua, palautan tehdasasetukset ja jos vielä vttuilee, pakkaan samaan lootaan missä tulikin ja Telialla takaisin, ala noitte pinkoodien kans satakertaa päivässä nyhjäämään.
Kysyykö se siis sim koodia?

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Kysyykö se siis sim koodia?
Ei kun ihan sitä pinkoodia jonka sille alussa annoin.
Nyt pääsin niin pitkälle että vekslasin noit näytön lukitus juttuja ja löyty semmoenki paikka missä voi antaa salasanan, annoin salasanan, se on iha eriasia taas kun tuo pinkoodi, ja sitten naamaskanneri pois päältä ja taas avaus pyyhkäisemällä ja löyty vielä joku kohta joka oli ei suojausta mutta kun se oli harmaana, en sitä hokannut ennen painaa, kokeilin nyt ja sehän tokeni sillä, nyt se näyttö aukeaa kakskertaa napauttamalla ja myös sammuu kun semmosenki löysin jostakin.

bsod

Kaikkien alojen asiantuntija
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
602
Puhelinmalli
SGS21
Joskus Samsungeissa oli muistaakseni sellainenkin ominaisuus, että PIN-koodin asettamisen jälkeen pelkkä pyyhkäisyn laitto päälle ei riittänyt. PIN-koodin sai kokonaan pois käytöstä vain poistamalla käyttäjävarmenteet/valtuustiedot Asetukset > Biometriset tiedot ja suojas > Muut suojausasetukset valikosta.

sommite

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
36
Puhelinmalli
S20 FE
Uskaltaakohan tuota tablettia vielä käyttää mobilipankki asioihin kun viimeinen tietoturvapäivitys on 07/21 eikä ole senjälkeen tullut mitään päivityksiä, tietty sovelluspäivitykset on tullut
Itse pyrin vaihtamaan laitteet siinä vaiheessa, kun tietoturvapäivityksiä ei enää tule. Pankkiasioinnin kannalta kiinnostaa, voiko pankki pitää asiakkaan toimintaa huolimattomana tai jopa törkeänä huolimattomuutena, jos joku saa pankkitunnuksen haltuunsa tietoturva-aukon takia. En ole tähän tulkintakäytäntöön tutustunut, mutta tuntuisi siltä, että jos pankki ei ole vanhentuneiden tietoturvapäivitysten käyttöä kieltänyt, asiakas ei olisi huolimaton.

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Varmuuden vuoksi ostin sitten uuden tabletin, mutta, on tää aika kuppanen vehje tää Galaxy Tab A8, kun
-ei mitään ilmoitusvaloa laitteessa, ei lataukselle, ei tuleville viesteille, ei sähköpostille, ei siis millekkän, näyttö ei herää kun tuleee viesti ym ilm, vain ääni minkä nyt on sitten valinnut, kaikki mahdolliset ilm otettu käytöön, ei näy näytöllä yhtää mitää merkkiä ilmoituksista.
Olis nyt ees se pieni merkkivalo tuossa kameran vieressä joka vilkkuisi jos jotain ilm on tullut mutta kun ei nii ei, kun olisi tuonki tiennyt niin olis ostamatta jäänyt, nyt kun sitä on jo käyttänyt, ei viittis palauttaa.

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
94   0   0
Reaktiopisteet
3425
Puhelinmalli
S22 Ultra
Varmuuden vuoksi ostin sitten uuden tabletin, mutta, on tää aika kuppanen vehje tää Galaxy Tab A8, kun
-ei mitään ilmoitusvaloa laitteessa, ei lataukselle, ei tuleville viesteille, ei sähköpostille, ei siis millekkän, näyttö ei herää kun tuleee viesti ym ilm, vain ääni minkä nyt on sitten valinnut, kaikki mahdolliset ilm otettu käytöön, ei näy näytöllä yhtää mitää merkkiä ilmoituksista.
Olis nyt ees se pieni merkkivalo tuossa kameran vieressä joka vilkkuisi jos jotain ilm on tullut mutta kun ei nii ei, kun olisi tuonki tiennyt niin olis ostamatta jäänyt, nyt kun sitä on jo käyttänyt, ei viittis palauttaa.
Missä laitteessa on nykyisin joku ilmoitusvalo 😅 :unsure: Ei varmaan missään...

Onko näissä always on displaytä? Jos on laita, päälle niin näet näytöllä koko ajan mitä notifikaatioita on tullut.
Laita lift to wake päälle niin näyttö herää kun nostat tabletin.
Laita double tap to wake päälle niin tuplanäpäytyksellä aukeaa näyttö.

Noista kaikista en osaa sanoa löytyylö tabletista, tuplanäpäytys pitäisi ainakin löytyä kun tab a7:ssakin se on.

Lataa Glimpse notification -> saa näytön herämään kun tulee joku notifikaatio.

Pinato

VIPpi
Palaute - 100%
35   0   0
Reaktiopisteet
8467
Puhelinmalli
Motorola Moto G200
Missä laitteessa on nykyisin joku ilmoitusvalo 😅 :unsure: Ei varmaan missään...

Onko näissä always on displaytä? Jos on laita, päälle niin näet näytöllä koko ajan mitä notifikaatioita on tullut.
Laita lift to wake päälle niin näyttö herää kun nostat tabletin.
Laita double tap to wake päälle niin tuplanäpäytyksellä aukeaa näyttö.

Noista kaikista en osaa sanoa löytyylö tabletista, tuplanäpäytys pitäisi ainakin löytyä kun tab a7:ssakin se on.

Lataa Glimpse notification -> saa näytön herämään kun tulee joku notifikaatio.
Esim Huawei M5 on ilmoitusvalo kameran vieressä, näkyy latauksessa, ilmoituksissa.
Ei ole tässä laitteessa always on display
Tuo tuplanapautus on käytössä.
Kiitos vinkistä, tuo Glimpse toimii hyvin.

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
11562
Puhelinmalli
MG7PWR
Yksittäisiä vanhempia malleja voi löytyä joissa on ollut ilmoitusvalo, mutta ei niitä nykyään oikein ole missään tableteissa tai puhelimissa. Poikkeuksia toki voi löytyä.

Top Bottom