Yksityinen numero soittaa

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lg
Voiko yksityisen numeron jotenkin selvittää ja/tai estää? Mulle soittelee henkilö yksityisestä, ei siis tuntemattomasta numerosta, tätä jatkunut kohta kolme vuotta, saattaa kuitenkin mennä kuukausia ilman soittoja. Soittaa yleensä illalla, yöllä tai aamulla, monta kertaa peräkkäin jos en vastaa. Useimmiten ei puhu mitään, mutta pari kertaa on miesääni selittänyt jotain käsittämätöntä, kuten "hänen tavaroitaan on vielä mun luona". Ei siis voi olla mikään botti. Eka luulin että on mun joku exä tai jonkun muun, jolla väärä numero, mutta mun exien ei pitäisi olla noin hulluja ja jonkun muun pitäisi asia jo ymmärtää. Joskus kun kyllästyn kuudenteen soittoon, vastaan ja haukun ja vaadin olemaan soittamatta, ei vaikutusta. Voinko tehdä mitään tyypin henkilöllisyyden selvittämiseksi tai edes näiden puheluiden estämiseksi. Häiritsee, koska kuitenkin pidän äänet yölläkin päällä hätätapausten varalta..

allukai

jonne
Palaute - 100%
49   0   0
Reaktiopisteet
21532
Puhelinmalli
Fold4
Kieltämättä aika hämärän kuuloinen keissi. Ensimmäisenä tuli mieleen joku juoppo tai sitten joku vanhempi muistihäiriöinen/muuten vaan sekava, joka soittelee väärään numeroon. Kyllä tollainen häiriköinti, etenkin noin pitkään jatkunut, antaa mun mielestä syyn ottaa yhteyttä poliisiin. Vai mitä sanoo @tonttu ? Tossa tilanteessa varmaankin paras vaihtoehto. Saisikohan operaattorin kautta ehkä selvitettyä/estettyä puhelut kyseisestä numerosta?

Viimeksi muokattu:

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
21899
Puhelinmalli
Apple iPhone 13 PRO
Asianomistaja tekee asiasta rikosilmoituksen, jos kokee soittelun häiritseväksi.
Esitutkinnan aikana yleensä selviää soittelija ja tiedot saa pöytäkirjoista.
Yleensä jollain höperöllä tai juopolla tai narkilla on vain puhelimen muistissa väärä numero ja päihteissä soitellaan.
Itse kyllä päiväaikaan soittaisin takaisin numeroon ja pyytäisin poistamaan oman numeroni puhelimen uistista kokonaan.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
26707
Puhelinmalli
peruna 4 G
Kokeile nyt ensin what's app kikkaa. Jos ei onnistu voihan sen soittajan puhelut estää ihan luuri estolla, ainakin iponesta saa tietyn henkilön puhelun eston päälle.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10195
Puhelinmalli
Nord 2
Yksityinen numero = numeron näyttö pois päältä, tai muuten estetty. Eli vaikea varmaan estää tiettyä numeroa vaikka puhelimessa sellainen ominaisuus olisikin, koska sitä estettävää numeroa ei tiedä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lg
Numeron kohdalla ei ole muita toimintoja kuin poista, ei siis voi estää, tallentaa, soittaa takaisin tms. Ite oon kanssa varma että ei sieltä selvin päin soitella, mutta se puhumattomuus ja parin minuutin välein soittelu on jo outoa..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lg
Btw LG:n älypuhelin mulla.

Noppi's

Saunaklonkku
Palaute - 100%
245   0   0
Reaktiopisteet
11194
Puhelinmalli
Iphone 12 Pro Max
Ei muuta kuin poliisille
Pystytäänkö tossa kuitenkaan mitään tekemään poliisien toimesta? "Normi" liittymän kai saa selvitettyä vaikka soitteliskin tuntemattomana mutta mitäs jos on vaikka prepaid.?

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3618
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Miten olisi fonecta calleriin esto kaikista numeroista kun numero ei näy?

Master of the Universe

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
3492
Puhelinmalli
SAMSUNG, tietysti. Lumia 950, Doogee Y6

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0