Yksisarvista metsästämässä (dual sim, vedenkestävä, erillinen kuulokeliitäntä)

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja pikkulisko, 10/9/18.

1. pikkulisko

pikkulisko Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    ip7
    Maailma muuttuu ja minä en ehkä ihan niin mukana, tai sitten liikaakin. Tää on kuin yksisarvista metsästäisi. Hakusessa puhelin jossa tietenkin nää perus hyvä kamera, akku, ripeä liikkeissään ja sitten se vaativampi osuus:
    dual sim (henkkoht+duuniliittymä) + mielellään erikseen vielä muistikorttipaikka tai riittävästi tilaa muuten + oikeasti toimiva sormilukija jota ei tartte rämpätä kymmentä kertaa + vedenkestävä (juoksulenkit sateessa luuri mukana) + eri röörit kuulokeliitännälle ja latauspiuhalle koska olen akkusyöppömonsteri, käytän puhelinta aika usein tietokoneen sijaan ja saan akun hupenemaan usein ennen jo ennen iltaa (ig, face, wa, youtube ja mitä näitä ”akkuystävällisiä” sovelluksia nyt olikaan). Kokoluokkaa ei jätti, että ylettää huitomaan tarvittaessa yhdelläkin tyttökädellä. Sellanen joku suht nätti ja toimiva vekotin ettei ainakaan pariin vuoteen tarttis ostaa uutta.

Tällä hetkellä käytössä ip7 ja huawei p9.
    Samsungia (S8) kokeilin keväällä mutta meistä ei tullut kavereita (sormilukija ei toiminut kunnolla eikä tuossakaan ollut dual sim joten palasin sit takas vanhaan iphoneen). Tärppäiskö Huawei Nova 3? Tai joku muu vastaava mitä näitä uusia on tipahdellut myyntiin? Nettikaupoista jotenkin vähän haastavaa haeskella kun ei saa läntättyä mitään kovin tarkkoja ominaisuuksia rajauksiin.

2. tuotanur Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    9
    Vaikeeta on, oma yksisarviseni on nyt specseiltään IP68, dual cam, android, <6", <500€.

3. pikkulisko

pikkulisko Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    ip7
    ^ Ei noi nyt kohtuuttomilta vaatimuksilta kuulosta varsinkin jos käytettynä ostaa, paitsi toi alle 6" + IP68 saattaa tehdä vähän tiukkaa kimpassa mitä oon näitä nyt muutaman päivän selaillut.

Mä en löytänyt yksisarvista vaan taidan tyytyä my little ponyyn, eli vähän isompaan näyttöön (jonka myötä en toivottavasti enää haikaile tabletin perään) ja pikalataukseen ilman erillistä kuulokeliitäntää. Huawei mate 10 pro osuu näihin spekseihin, samoin Huawei P20 pro (ja Samsung S9 mutta kasista jäi keväällä jotenkin niin paha mieli ettei toi ysikään houkuttele). Päädyin mate 10 prohon koska sormilukija takana, P9ssä ainakin se on ihan tykki vaikka olenkin kylmäsormivampyyri. :cool: Oishan toi P20 pro toki nätimpi, mutta on sillä hintaakin sitten sen verran enemmän ja suojakuorihan siihen mäiskitään päälle joka tapauksessa.

Jaa tämä viestiketju