1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Yksinkertainen ja halpaa hakusessa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Syoeksylaskija, 10/8/07.

1. Syoeksylaskija

Tykkäykset:
    0
    Siis "yksinkertainen" ja halpa puhelin hakusessa. Puhelimessa olisi mielellään radio, yli 262 000 värin näyttö ja mp3-soittoäänet. Kameraa en tarvitse. Olisi mielellään "normaalin" muotoinen, tai sitten liukukantinen. Mutta ei mitään läppäpuhelimia.

Jos sinulla olisi myynnissä joku kuvaukseen sopiva puhelin, ota yhteyttä vaikka yksityisviestillä.

2. samumanu Vieras

Eiköhän 3110c ainakin täytä ehdot. Halpa on suhteellinen käsite mut ton hinta on kai jotain 170€ kieppeillä..

3. Syoeksylaskija

Tykkäykset:
    0
    Mutta siinäkin tuo kamera tuo lisää hintaa. Ja kameralla en kännykässä tee yhtään mitään.

4. Syoeksylaskija

Tykkäykset:
    0
    No nyt löysin tuon nokian 2630:n. Se näyttäisi olevan juuri passeli puhelin minulle. Kevyt ja siro, omaa radion ja mp3-soittoäänet. Ainoa vika siinä on, että siinä on vain 65tuhannen värin näyttä, mutta ei se haittaa. Nyt pitäisi saada vanha puhelin myydyksi. Samsung SGH-z140. Kiinnostaisiko ketään ostaa?

5. samumanu Vieras

Kamera ei lisää puh hintaa tossa hintaluokassa varmaan ku 10-20€ max eli ei iso vaikutus. Toi vaan oli ainoo halvempi malli jonka sun kriteereillä löysin..

6. Syoeksylaskija

Tykkäykset:
    0
    Mutta mitä veikkaatte, oisko toi 2630 hyvä puhelin noilla kriteereillä? Se olis ainakin kevyt ja helppo pitää mukana, radio ja mp3-soittoäänetkin löytyy. Mutta mites noi nokioiden akkukestot yleensä? Mulla ainakin nykyisestä samsungista loppuu akku 3-4 päivässä. En sitte tiiä, että auttaisko akun vaihto asiaa...

7. albatross22 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokiassa on varmasti parempi akun kesto kun tuossa Samsungissa. Mutta siihen taitaa edut jäädä. Tietenkin tuo Nokia on myös erittäin pienikokoinen. Olen myös itse omistanut tuollaisen Z140, joten tunnen mallin hyvin. Mietin vaan miksi vaihtaisit noin hienon puhelimen tuollaiseen perusluuriin? Ominaisuuksiltaan tuo sinun Samsung voittaa 10-0. Minusta tuntuu siltä että vaihtaisit "edustuspuhelimen" halvempaan "perusluuriin". Mutta ei tuo Nokia 2630 vamasti mikään hullumpi ole. Todella pieni ja kevyt, mutta muusta joutuu sitten hieman tinkimään.

8. Syoeksylaskija

Tykkäykset:
    0
    Onnistuin joskus vaihtamaan vanhan puhelimeni tähän samsungiin, ja olen jo kyllästynyt tähän. Haluaisin vaihtelun vuoksi jonkun kevyen ja siron nokialaisen. Ja tuo 2630 sisältää oikeastaan kaikki ominaisuudet joita tarvitsen. Onko se muuten varma, että se tulee kauppojen hyllylle tuolloin 27.8?

9. samumanu Vieras

Erittäin usein luvatut päivämäärät ei oikein pidä paikkaansa. Varmaksi sitä ei kukaan tiedä eli on vaan odotettava ja toivottava parasta.

Jaa tämä viestiketju