1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Yhden sivun viestien määrä threadeissa?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Xaeron, 7/6/03.

1. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mikseihän täällä saa valita tuolta henkilökohtaisista asetuksista määrettä kuinka monta viestiä näytetään yhdellä sivulla kussakin threadissa?

20 vain tuppaa olemaan aika vähän, itse olen asettanut sen kaikilla muilla foorumeilla suurimpaan mahdollisimpaan arvoon. Normaalisti suurin arvo on joko 100 tai 50. 50:kin olisi paljon parempi kuin tuo 20.

?

2. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    IMO minusta tuo 20 yhdellä sivulla on aika hyvä. Eräällä _hieman_ alkukantaisemmalla foorumilla moista toimintoa ei ole ollenkaan(siis sama ketju jakaantuu usealle sivulle). Tällä hetkellä pisimmässä ketjussa on 684 viestiä samalla sivulla... Kaikki muuten tyhjää pas*anjauhamista:)

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä nykyinen on liian vähän mutta 100 ois liian paljon eli jotain siltä välistä

4. Trex

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ainakin tyytyväinen nykyiseen viestimäärään yhdellä sivulla, sillä pitkä viestilista on raskasta luettavaa yhteen menoon ja sivunvaihto antaa aina aivoille pienen hengähdystauon.

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    20 on aivan sopiva. Kuten Trex sanoi niin se pieni hengähdystauko on paikallaan 20 viestin jälkeen. Silmät kun ei ole tehty tuijottamaan keskittyneesti yhtä villkuvaa kohtaa (näytön virkistystaajuus).

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Nykyinen määrä on sopiva. Muistaakseni edellisen foorumin alkuaikoina Esa säätikin viestien määrää ja sopivimmaksi (joko hänen omasta mielestään tai yhteisesti) osoittautui tuo n. 20.

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kyllähän se tuota hakua hieman helpottaisi jos saisi enemmän samalle sivulle. Jos se olisi itse valittavissa niin jokainen voisi säätää itselle sopivaksi.

8. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nykyinen on liian vähän.

9. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni tuo nykyinen 20 on juuri sopiva. Tylsän näköistä jos 100 viestiä putkeen samalla sivulla. Eikai sitä sivua kovin raskasta ole "kääntää" kun sivujakin on lähes aina alle 10.

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kannattaa ottaa huomioon ettei kaikilla ole aina mahdollisuutta käyttää suurilla tarkkuuksilla toimivaa näyttöä. Silloin on todella puuduttavaa selata jotain 100 viestin listaa alaspäin.

Tämä nykyinen 20 on ihan hyvä.

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mutta se täytyis olla silleen että käyttäjä sais valita vaikka 10-100 sen jolloin sen sais jokainen omille mieltymyksilleen ja näytöilleen asettaa sopivaksi

12. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tuo on muuten hyvä pointti jos esimerkiksi käyttää hakua niin voisi olla ihan mukavaa jos voisi väliaikaisesi säätää viestimäärän hieman isommaksi, esim silloin 100-1000 voisi olla ihan riittävä. Mutta muuten tämä 20 on ihan hyvä jos vain lueskelee viestejä.

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä tää on ihan ok silloin kun seuraa aktiivisesti jotain ketjua mutta sitten jos lukee jotain vanhaa ketjua jossa on vaikkapa 8sivua niin silloin ei jaksais koko ajan sivujen latautumisia odotella

Jaa tämä viestiketju