1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Blogi - jamov Xtreme Guard näytönsuoja

Keskustelu osiossa 'Blogit', aloittaja jamov, 13/1/14.

1. jamov

jamov

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 5
    Ajattelin kirjoittaa Xtremen näytönsuojakalvosta, koska itselläni ollut käytössä perheeni puhelimissa ja tableteissa. Mielestäni hinta/laatu-suhde omaa luokkaansa. Suoja aika lailla Copterin suojan oloinen, mutta tilaukseen ei kuulu muuta kuin näytönsuoja ja pieni pahvinen lasta.
    Sitten vain tippa käsitiskiainetta litraan tai pariin vettä ja kastellaan kalvo ja siten asetellaan näytölle ja lastotaan liiat vedät pois kalvon ja lasin välistä. Vuorokauden verran kun vielä kuivuu, niin on valmis kovaankin käyttöön. Itse olen kyllä ottanut käyttöön tunninkin päästä suojan laitosta.
    Hieman näytön pinnan liukkaus kärsii, mutta säilyypähän näyttö naarmuilta lasten käytössäkin. Toinen miinus tulee asennuksen vaikeudesta tai oikeastaan sen vaatimasta puhtaudesta ja tarkasta asettelusta. Mikäli pienikin pölyhiukkanen pääsee kalvon ja lasin väliin niin kyllä näkyy. Toki epäpuhtaudet voi huuhtoa kalvolla pois ja asentaa kalvon uudelleen.
    Tuote löytyy sivuilta http://www.xtremeguard.com ja toimitus Amerikasta on ollut ainakin minun kohdallani melko nopea noin kaksi viikkoa. Toimituskulut olleet noin 4 dollaria, mutta nyt näyttäisi sivuilla mainostavan ilmaisia toimituskuluja, mutta en tiedä koskeeko myös Suomen toimituksia. Normaalihinnat melko edulliset ja alennuksia usein tarjolla. Sivuilta löytyy myös kalvon asennukseen liittyen opastusvideo.

Ajattelin jakaa kokemuksiani eri tuotteista, jos vaikka jolle kulle olisi iloa, tiedä häntä.
    Enkä myöskään mainosta tällä käyttämääni tuotetta. Tutustuu ken haluaa.

Tagit:

Jaa tämä viestiketju