1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

XTNDConnect for Ericsson

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja masa36, 5/7/02.

1. masa36

Tykkäykset:
    0
    Mistäköhän löytyisi toimiva XTNDConnect for Ericsson paketti? Www.sonyericsson.com -sivuilta löytynyt versio latautuu normaalisti, mutta pakettia avatessa tulee aina virhe: "The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are trying to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity, and try again."

Eli mistäköhän muualta voisi kokeilla imuroida tuota R3APackage1.exe -tiedostoa??

2. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Itse latasin juuri sieltä SE:n sivulta alkuviikosta ja se paketti ainakin toimi ihan niin kuin piti. Mistä sieltä sivuilta tarkemmin latasit ja mille puhelimelle?

3. masa36

Tykkäykset:
    0
  4. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
  5. tuomasstar

Tykkäykset:
    0
    mitä tuolla ohjelmalla pystyy tekemään...???
    En ole itse saanut siirrettyä sillä kaapelilla vielä mitään tuohon omaan SE t68i:hin...millä ohjelmalla se onnistuu???

6. masa36

Tykkäykset:
    0
    Tuo linkki on vain kiertotie samaan lähteeseen josta minä sen otin...

7. masa36

Tykkäykset:
    0
    Esimerkiksi synkronoimaan kalenterin yms. tms...

8. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Oletko koettanut ladata sen tiedoston sieltä uudelleen. Aina toisinaan sattuu, että tiedosto kyllä latautuu ihan OK, mutta siitä huolimatta se on sisäisesti korruptoitunut. Olen joskus joutunut hakemaan samaa tiedostoa useammankin kerran ennen kuin kaikki on sujunut kunnolla. Eli kannattaa kokeilla lataamista useampaankin kertaan.

9. masa36

Tykkäykset:
    0
    Vain noin 10000 kertaa... :)

10. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Toivottavasti en kirjoittele itsestäänselvyyksiä, mutta oletko tyhjentänyt selailimen cachen ennen uusintalatauksia? Ainakin Netscapen jotkin versiot ovat temppuilleet juuri siten, etteivät ne ole korvanneet uusintalatauksella vanhaa vaan ovat luulleet, että tiedosto on täsmälleen sama kuin aiempikin.

Jaa tämä viestiketju