1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

XPeria vs Touch Pro

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja jslinc, 7/12/08.

1. jslinc

Tykkäykset:
    0
    Tarve olisi saada uusi kännykkä, jolla pystyisi tekemään, hmm.. kaikenlaista (netissä surffailu, sähköpostit, kalenteri, synkronointi Exchangen kanssa, navigointi,.. semi business -malli) ja olen miettinyt noita kahta mallia. Paljon olenkin lueskellut kokemuksia ko. puhelimista, mutta silti tuntuu olevan vaikeaa valita noiden väliltä.

Tällä hetkellä käytössä on HTC:n vanhempi puhelin, jossa tyytyväinen olen käyttöjärjestelmään, mutta rauta on heikosti tehtyä. Haluaisin jatkaa Windows Mobile -järjestelmällä...

Te, joilla ko. puhelimista on kokemusta, voisitteko ystävällisesti suositella jompaa kumpaa noista? Onko esim. akkukesto parempaa XPeriassa ja jos näin, niin kuinka paljon? Entä sopiiko jompikumpi käteen/taskuun paremmin kuin toinen?

Kaikki kommentit ao. malleja koskien ovat tervetulleita, miksei myös muutkins suositukset uudeksi puhelimeksi!

2. murmelinpapana

murmelinpapana

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA, Htc Dream
    Itse hankkisin Xperian. On hiukkasen ohuempi ja akku kestää paremmin (Xperia 1500 mAh vs. Touch pro 1350 mAh). Ja jotenkin tykkään enemmän tuosta Xperian näppäimistöstäkin. Näyttökin on Xperiassa hieman tarkempi (wvga vs. vga). Kaikki eivät tosin tykkää tuosta Xperian panels UI:sta, itse tykkään paljon. Jos mahdollisuutta, kannattaa kuitenkin käydä kokeilemassa molempia puhelimia. Esim. Verkkokaupassa Helsingissä on esillä (jos asuu muualla, niin tietysti vähän vaikeampaa). Tässä on linkki todella kattavaan ja luotettavaan vertailuun (EN). Ja tässä on todella hyvä arviointi Xperiasta ja tässä Touch prosta (molemmat englanniksi, paljon myös kuvia ja kuvakaappauksia + vidoita).

Jaa tämä viestiketju