1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Xperia E1

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja petedad, 27/5/14.

1. petedad

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Xperia Z5compact
    Sain tänään käsiini ko. luurin. Täytyy myöntää että nyt on sonyllä homma hallussa. Aivan uskomattoman näppärä luuri. Rakenne nyt on muovinen mutta mitä muuta 100€ luurilta voisi odottaa. Käyttis toimii kuten kalliimmissakin malleissa "sulavasti". Ei voi kun ihmetellä miten sonyn poijat on kyenneet tekemään näin laadukkaan oloisen laitteen halppis sarjaan.

2. AnttiR84

AnttiR84

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s plus
    Mites on toiminu?:) Itse mietin onko tuosta esim. Kakkos luuriksi? sain vaihto tarjouksen omaan L535:seen ja kun olen Android ihmisiä niin E1:seen olisi aika kivuton siirtyä.:)

3. petedad

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Xperia Z5compact
    Ainut mikä tossa luurissa mättää on muistin määrä. Se on täynnä heti ja vaikka muistikortin laittaakin niin puhelin ei osaa sitä käyttää aplikaatioiden käyttöpaikkana, vaan muisti on aina täynnä.

4. AnttiR84

AnttiR84

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s plus
    Tuota juuri itsekkin mietin kun kyseissä luurissa on 4GB muistia ja käyttis vie siitä ainakin 2GB sit vielä Sony omat aplikaatiot niin eipä jää hirveesti tilaa.:D Mennään vähän nyt ohi topicin niin L535 sentään on 8GB muisti ja saa siirrettyä ohjelmia muistikortille. nii ja E1:sessä on 512MB muisti ja L535 sentään 1GB ja Quad core 1,2. Ehkä mun ei kannata vaihtaa vaikka Android fani olenkin.:D

Jaa tämä viestiketju