1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

xperia arc kuvanlatausongelma

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jej, 30/9/12.

1. jej

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    xperia arc
    Kovaa on, mutta tarpeeksi kovan paikan edessä sitä vaikka kirjautuu puhelinkeskustelufoorumiin apua saadakseen.

ja ongelmahan on, en saa kuvia ladattua puhelimella facebookiin. Kuulostaa kovin pieneltä ongelmalta, mutta uutta puhelinta ihan tätä varten en viitsisi ostaa. Kuvia kun pitää lisäillä jo työnkin merkeissä, ja ainainen sähköpostin kautta siirtely on vähän turhan aikaavievää. ja turhaakin kun puhelimessa se ominaisuus on muutenkin. Oli siis myös minulla, mutta ei ole enää.

Osaakohan kukaan auttaa avutonta ?

2. emerik

emerik Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    LG G3
    Tuosta facebookista en tiedä kun en käytä! Mutta kuvien siirtoon tietokoneelle voi käyttää dropbox tyyppistä ratkaisua. Eli kuvia kun otat niin ne siirtyy pilveen ja myös samalla automaattisesti tietokoneelle. Tällöin ei tarte erikseen johtojen kanssa räplätä ja kuvat on nopeasti käytettävissä tietokoneella. Plus, että ne tosiaan löytyy sitten dropbox sivuilta.

Ps. Tervetuloa foorumille.

3. jej

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    xperia arc
    Johtojen kanssa kuvien siirtelyä en ole myöskään onnistunut oppimaan. Johto on satunnaisesti koneessa kiinni lähinnä ohjelmistopäivitysten takia.
    Puhelimessa on käsittääkseni paljon hienouksia, josta mulla ei ole hajuakaan :)

4. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Oisko vastaava tapa, kuin xperia acrossa? Otat kuvan, valitset sen albumista, yläreunaan tulee mm. jakamista kuvaava symboli ja valitsee sieltä fb:n.

5. jej

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    xperia arc
    ..ja sitten tulee punainen kolmio ja teksti "cannot upload photo "

Olen kyllä ennen saanut onnistuneesti kuvia ladattua, mutta en enää...tiedä sitten mikä on tullut. Todella harmittava vika.

Jaa tämä viestiketju