1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

XP ja Nokia 7650

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja tomi_79, 27/9/02.

1. tomi_79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 800
    Tietääkö kukaan vinkkiä, miten XP:n ja 7650 sais toimimaan toistensa kanssa Bluethootilla? Oon yrittäny jo vaikka mitä... Oisko vinkkejä?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Se BT on varmaan USB-portissa? Useasti XP:hen laitettavien laitteiden ajurit on asennettava ennen kuin törkkään itse palikan USB-paikkaan. Periaatteessa sen pitäisi noin mennä. Sitten esim sammuttaa koneen, laittaa palikan kiinni ja käynnistää uudelleen. Kaiken järjen mukaan ruudulle tulee teksi uusi laite löydetty. (Konettahan ei ehkä tarvitse sammuttaa välillä jos kyseessä on USB laite, mutta itse olen aina sammuttanut)

Onko ajurit varmasti XP:n? Kaikkien laitteiden mukana tulevat ajurit ei jostain tue XP:tä välttämättä. Onko valmistajalla nettisivuja josta voisi mahdollisia ajureita etsiä?

3. oopee

Tykkäykset:
    0
    Valotappas aluksi mikä BT...

Tuon (7650) kanssa pelaavat mallit on BT spec 1.1 mukaisia eli kaikki nykyiset BT kortit ja donkelit.
    Mukavista on tietty ostaa kortti/donkeli, joka käyttää widcomin stäckiä (compaq/tdk etc.), niin ei saa edes siirrettyä kuvia PC:lle (tuetut formit stäckissä: vCard,vCal, EML,VMG(Vmessage))...

Jaa tämä viestiketju