1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

XP ei löydä k750i puhelinta

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja pepeN, 22/2/06.

1. pepeN

Tykkäykset:
    0
    Windows xp ei löydä usb-kaapelilla yhdistettyä puhelinta. Sanoo vain tuntematon laite, eikä löydä sopivaa draiveria w550i:n tai w800i:n levykkeeltä. Oman puhelimen mukana ei tullut mitään levykettä.
    Toinen tietokone, jossa on käyttiksenä Win 2000 pro löysi puhelimen heti.
    Mistä löydän oikeat asetukset, jotta voin yhdistää puhelimeni tieotkoneeseen ja siirtää dataa kaapelilla ilman kortin irroitusta?

2. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Hae ajurit SonyEricssonin kotisivuilta kohdasta ohjaimet ja komentosarjat, Sony Ericsson D750/K750 USB drivers.

Purat tiedostot valitsemaasi kansioon ja vaikkapa XP:n ohjauspaneelista lisää uusi laite ja kytket samalla puhelimen kiinni. Sitten haet ajurit oikeasta kansiosta niin pitäisi lähteä toimimaan.

Itse en saanut puhelimen mukana tulleen asennuslevyn kanssa kaapelia toimimaan mutta kotisivuilta haetut ajurit asentuivat ja toimivat ilman ongelmia.

3. pepeN

Tykkäykset:
    0
    HALOJAA! Kiitos ohjeista, kone löysi sen.

Asentaessaan drivereita ohjelma asentaa eri osioita viisi eri kertaa. Ei siis pidä mennä (niinkuin minä tein) peruuttamaan asennusta katsomatta ensin mikä osio seuraavaksi asennetaan. Minä oletin ohjelman vaan yrittävän asentaa koko ajan samaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja........

Pitäiskö taaskin lukea muka käyttöohje ensin vai????

Jaa tämä viestiketju