Xiaomi Mi 9T ja 9T Pro käyttökokemukset

MGM

???-???? ????????? ??????
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by) GSM arenan mukaan... Toki tuo testi nyt osoittaa ihan muuta sitten :D Saakohan tuon katsottua vielä jostain luurin asetuksista...
Vai olenko mä käsittänyt jotain väärin miten tuon pitäis toimia? Vai ymmärretäänkö mut väärin vai molemmat? ??

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
164   0   0
Reaktiopisteet
6904
Puhelinmalli
lippulaiva
Vai olenko mä käsittänyt jotain väärin miten tuon pitäis toimia? Vai ymmärretäänkö mut väärin vai molemmat? ??
Siis tuo stand by pitäisi olla sellainen että jos puhut toisessa simmissä, niin toinen sanoo että numeroon ei saa yhteyttä. Mutta jos se tosiaan tuuttasi kesken puhelun, niin tämä on active silloin? Tuskin tuota ohjelmallisesti on saatu toimimaan noin :D

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Siis tuo stand by pitäisi olla sellainen että jos puhut toisessa simmissä, niin toinen sanoo että numeroon ei saa yhteyttä. Mutta jos se tosiaan tuuttasi kesken puhelun, niin tämä on active silloin? Tuskin tuota ohjelmallisesti on saatu toimimaan noin :D
Aaa... En sitä tarkoittanut. Ei mulla muutenkaan ole koputuksia käytössä.

Mä olen varmaan ollut vähän epäselvä aikoinaan OP-ketjussa, kun kysyin voiko molemmista numeroista vastaanottaa puheluita "samanaikaisesti". Eli siis että pitääkö jompikumpi sim aina valita aktiiviseksi...

Viimeksi muokattu:

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Onko dual-sim puhelimet aina toiminut vähintään noin kuin active stand-by toimii? Joku on mulle joskus puhunut jostain soitonsiirroista, että tollaista pitää joissain luureissa käyttää joka tapauksessa...?

tommium

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
52
Puhelinmalli
OnePlus 6 / iPhone SE
Onko dual-sim puhelimet aina toiminut vähintään noin kuin active stand-by toimii? Joku on mulle joskus puhunut jostain soitonsiirroista, että tollaista pitää joissain luureissa käyttää joka tapauksessa...?
Mulla on ollut ainakin 10 erilaista ja eri merkkistä dual-sim puhelinta ja kaikki on kyllä toimineet juuri noin ilman mitään soitonsiirtokikkailuja.

• Tykkää
Reactions: MGM

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
164   0   0
Reaktiopisteet
6904
Puhelinmalli
lippulaiva
Ihan mielenkiinnosta, mikä versio täällä on porukalla ROM:sta? Itsellä näyttää olevan EEA (KEUXM päätteinen) mutta varmaan vähän kaupasta kiinni mikä ROM sisällä? :D

e: DNA:lta itsellä hommattu

wemmi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Sony xperia XZ1
banggoodista ostetun xiaomi mi 9t proon kuvien tiedoissa olevassa kommenttikentässä näkyy jotain häröä. Onko muilla samanlaista? ja tätä samaa on kaikissa kuvissa joita olen sillä ottanut, kiva kun lisää vaikka tuonne kuvatfi palveluun kuvia niin kaikissa kommenttikentässä yli4000merkkiä tuota soopaa.
what.jpg

Edit: asensin google cameran ja sillä ei tuota sotkua tulee exifeihin Google Camera Port: UltraM8 apks

Viimeksi muokattu:

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2420
Puhelinmalli
XIAOMI
^ Ei näy mitään ylimääräistä. Luuri ostettu Suomesta.

Sevk

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T Pro
Onko VoLTE / VoWifi kellään toiminnassa?

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T
Jostain syystä yllättäin ei enää tunnistanut sormenjälkiäni. Herjasi koko ajan, että tunnistin on likainen vaikka kuinka olin sen hinkannut puhtaaksi ja somet puhtaat. Uusiks jäljet ja taas toimii... ?

Trilisser

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Onko näissä oma sähköposti? Siis ei p*ska Gmail, vaan oma kuten Samsungeissa, Huaweissa jne.

MGM

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1528
Puhelinmalli
Xiaomi Mi 9T

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
4316
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Onko näissä oma sähköposti? Siis ei p*ska Gmail, vaan oma kuten Samsungeissa, Huaweissa jne.
Öö voihan sitä laittaa minkä tahansa sähköpostin. Minulla Outlook mikä on myös Huaweissani

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2420
Puhelinmalli
XIAOMI
^ Nonni. Prolle ei vielä näy.

runboy93

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
89
Puhelinmalli
Samsung Galaxy A71
9T:lle pukkaa päivitystä..

Katso liite 102778
Tuli omaan Mi 9T puhelimeen muutama viikko sitten, yllätyin hieman kun jopa Mi 9T saanut nyt Android 10 (Mi Note 10 käyttäjät edelleen nuolevat näppejään), vaikka nyt itse siirtynyt toiseen puhelimeen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
40
Puhelinmalli
Iphone 11 Pro
Sain ekaa kertaa brickattua androidin. Kehittäjäasetuksista olin laittavinaan dpi 400 mutta ilmeisesti meni nolla liikaa tai vähän ja kuva hävis. Oli pakko bootata volume alas ja power. Menee tilaan jossa wipe all data ja reboot. Ei suostu reboottaa androidiin, mi suite ei tunnista puhelinta. Varmaan pakko vaan pyyhkiä puhelin tyhjäks... Ikinä ennen ei oo näin käynyt, en tiennyt että edes mahdollista. Any advice?

Top Bottom