- Reaktiopisteet
- 40
- Puhelinmalli
- Iphone 11 Pro
Tää oli hyvä ????No ei me sellasia täällä kaivatakaan. ?
Tää oli hyvä ????No ei me sellasia täällä kaivatakaan. ?
Älä nyt, kyllä tänne kaikki ykät ja natofaijat on tervetulleita ?No ei me sellasia täällä kaivatakaan. ?
Omalla käytöllä mi9 akkua (3300mAh) päivän jälkeen n.50%, tosin en ehdi tehoilemaan työpäivien aikana. Varmasti huonompi kuin mi 9t pron 4000mAh. Riippuu täysin miten käytät puhelinta, mutta kyllä yhden päivän luulisi kestävän? Lataa varsin nopeasti myösEli onko xiaomi mi 9t pro vielä sen arvoinen kapula, että kannattaisi ostaa?
Jotain oon lukenut akun heikkoudesta, en tiedä onko paikkaansa pitävää tai korjattu juttu.
Yhden työpäivän kestää akku helposti. Samanlainen akkukesto kuin mun aiaemmissa OnePlus luureissa ollut. Ei oikeestaan valittamista. Käytössä siis perus 9T malli.
Riippuu päivistä. Useimmiten kestää. Jos Prossa isompi akku, ni en usko, että on ongelmaa. Kyl sit aika hardcore-user saa olla.Eli ei voi olettaa, että kestää yöhön asti lataamatta?
Hmm. Mistä sait tuommoisen dna diilin? Linkki?Kyllä tuo akku omalla käytöllä kestää sen 4-6h sotia mulla toki pixel experience ja custom kernel mutta tuskin miui omalla softalla paljon huonommaksi muuttuu, puhelimena 9t mutta melkee sama tuo 9t pro varmasti myös.
Mitä katoin dnalta hinta 9t pro 339e ni se on kyllä aika loistava hintanen laite, jos vain pystyy käyttämään miuin softaa.
Mut eiks siinä oo kuitenkin nälkäisempi prossu?Riippuu päivistä. Useimmiten kestää. Jos Prossa isompi akku, ni en usko, että on ongelmaa. Kyl sit aika hardcore-user saa olla.
my bad oliki vähä kalliimpi, jonku tarjouksen nopeesti näin mutta varmaa katoin väärää puhelintaHmm. Mistä sait tuommoisen dna diilin? Linkki?
Mistä sä olet koittanut sitä vaihtaa? Mikä viestisovellus sulla on käytössä?Heissan. Mulla on semmoinen ongelma 9T:n kanssa etten saa muutettua tekstiviestin ilmoitus ääntä.
Ääni asetuksissa on sammakon kurnutus valittuna, mutta silti tekstarin tullessa kuuluu vain "plob"
WA viestiessä sammakko kuuluu.
Osaisiko joku auttaa?
Mistä sä olet koittanut sitä vaihtaa? Mikä viestisovellus sulla on käytössä?
Mulla kyllä tulee juuri se mikä valittu... Ihan tälleen varmistuksena, niin olet varmaan käynnistänyt puhelimen uudelleen?Ääni asetuksissa mistä valitaan ilmoitus ääni, soitto ääni jne. Käytössä on ihan se viesti sovellutus mikä tässä vakiona on.
Mulla kyllä tulee juuri se mikä valittu... Ihan tälleen varmistuksena, niin olet varmaan käynnistänyt puhelimen uudelleen?