Xiaomi keskustelua

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
xiaomi mi max 3
Mun mielestä hämäräkuvaus ominaisuudet on ihan hyvät. Paremmat kuin esim. Iphone se:ssä oli ja pesee 6-0 halpis puhelimet.

Jos löydät arvosteluja niin luota niihin enemmäm kuin mun mielipiteeseen ;)

Psaikke

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
1346
Puhelinmalli
Xiaomi Mi Max 3
Mun mielestä hämäräkuvaus ominaisuudet on ihan hyvät. Paremmat kuin esim. Iphone se:ssä oli ja pesee 6-0 halpis puhelimet.

Jos löydät arvosteluja niin luota niihin enemmäm kuin mun mielipiteeseen ;)
Note8 edellisenä laitteena ja sille kyllä hieman jää, mutta hintaluokassaan Max on kuitenkin ihan käyttökelpoinen kuvausvehje. Myös hämärässä suurin osa kuvista onnistuu kohtuu hyvin.

FalcoLB

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
19   0   0
Reaktiopisteet
217
Puhelinmalli
¯\_(ツ)_/¯
Note8 edellisenä laitteena ja sille kyllä hieman jää, mutta hintaluokassaan Max on kuitenkin ihan käyttökelpoinen kuvausvehje. Myös hämärässä suurin osa kuvista onnistuu kohtuu hyvin.
Kuulostaa hyvältä.

Tossa tsekkasin muutamia arvosteluja, joissa joku mainitsi että erot kalliimpiin puhelimiin tulee lähinnä sd636 prossun (ei mahdollista kuvan prosessointia yhtä tehokkaasti kuin vaikkapa sd845) ja ois:n puuttumisen kautta. Molemmat toisaalta aika itsestään selvyyksiä.

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Miten tähän Xiaomi Redmi 5, Mui 10.1 saa tummanteeman.
Tytön pojalle ostin tommosen vehkeen ja nyt haluttaisi siihen tummateema, miten se onnistuu.

Hextall

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
152
Puhelinmalli
ip7+, xiaomi mi mix 2s,Huawei Nova 3
Kai siihen luuriin pitää vaihtaa se alue muuksi kuin suomi, esim venäjä ja sit teema sovellus toimii ja sieltä sit etsimään.

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Kai siihen luuriin pitää vaihtaa se alue muuksi kuin suomi, esim venäjä ja sit teema sovellus toimii ja sieltä sit etsimään.
Sehän se tässä ihmetyttääkin kun alue on Angola, on koitettu Kiinaa ym mutta ei se vaan onnistu, pitääkö se nyt se Mi tili tehdä välttämättä ennenkun sen tumman teeman saisi, siitä Mi tilistä on minulla niin huonoja kokemuksia että jos sen muuten saa niin olisi hyvä.

No niin,nyt toimii, tili puhelinnumerolla ja a vot, johan alko teemat löytyä.

Viimeksi muokattu:

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Onko täällä millaisen vastaanoton saanut ja ennakkotilauksia tehnyt tästä
Xiaomi Mi Mix 3 -Android-puhelin Dual-SIM

Jokohan tälläviikolla postipate kiikuttaisi puhelimen käpälöitäväksi.
Vähän jänskää että minkähänlainen vehje se on.

amu

中国皇帝
Palaute - 100%
23   0   0
Reaktiopisteet
2882
Puhelinmalli
许多不同的和经常变化的
Onko täällä millaisen vastaanoton saanut ja ennakkotilauksia tehnyt tästä
Xiaomi Mi Mix 3 -Android-puhelin Dual-SIM

Jokohan tälläviikolla postipate kiikuttaisi puhelimen käpälöitäväksi.
Vähän jänskää että minkähänlainen vehje se on.
Itse olen ollut ihan tyytyväinen. Ei oikeastaan muuta valittamisen aihetta kuin se, että joutuu pölyt pyyhkimään etukamerasta ennen käyttöä :)

Edit: ja takakuori on TODELLA liukas ilman suojakuorta.

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
N niin, nythän se laite on mutta,,,,
vituikshan tää taisi mennä
-alku asennuksen aikaan oli langattomassa verkossa niin että heilahti mutta
-kun laitoin Sim kortin, nyt ei pääse langattomaan verkkoon ei sitten niin millään, yhteys ei onnistunut, yritä uudelleen ja tätä on nyt jankattu ainakin satakertaa.
Mikäs tälle nyt sitten tuli, olen nollannut montakin kertaa verkkoasetukset, ei auta.

dogiex

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Puhelinmalli
Xiaomi Mi3 wcdma
N niin, nythän se laite on mutta,,,,
vituikshan tää taisi mennä
-alku asennuksen aikaan oli langattomassa verkossa niin että heilahti mutta
-kun laitoin Sim kortin, nyt ei pääse langattomaan verkkoon ei sitten niin millään, yhteys ei onnistunut, yritä uudelleen ja tätä on nyt jankattu ainakin satakertaa.
Mikäs tälle nyt sitten tuli, olen nollannut montakin kertaa verkkoasetukset, ei auta.
Tehdasasetuksien palautusta oletko kokeillut?
Ja varmaan juuri langattomien verkkojen asetuksissa olet kotiverkkosi wifin unohtanut ja yrittänyt yhdistää uudelleen?

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Tehdasasetuksien palautusta oletko kokeillut?
Ja varmaan juuri langattomien verkkojen asetuksissa olet kotiverkkosi wifin unohtanut ja yrittänyt yhdistää uudelleen?
Kyllä nyt on niin että en ole unohtanut, kun tässä vieressä on kolme muutapuhelinta, tabletti ja pöytäkone, ja kaikki menee wifiin että heilahtaa ja myös pysyyvät siellä, mutta tämä vehje ei mene ei sitten millään sen jälkeen kun Sim kortin laitoin puhelimeen, ja aivan sama oliko se 1 vai 2 paikalla, sama juttu.
Kaikki muut konstit kokeilin, tehdasasetusten palautusta en tehnyt, tulin siihen tulokseen että sinne lähti mistä tulikin.
Jos heti ensimetreillä puhelimessa on tuommoinen häikkä, ei se tiedä pitemmänpäällekkään hyvää joten pakkasin rojut lootaan ja palautin sinne mistä tulikin.
Tätä yhteiseloa kesti noin 3-4 tuntia.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2640
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Kyllä nyt on niin että en ole unohtanut, kun tässä vieressä on kolme muutapuhelinta, tabletti ja pöytäkone, ja kaikki menee wifiin että heilahtaa ja myös pysyyvät siellä, mutta tämä vehje ei mene ei sitten millään sen jälkeen kun Sim kortin laitoin puhelimeen, ja aivan sama oliko se 1 vai 2 paikalla, sama juttu.
Kaikki muut konstit kokeilin, tehdasasetusten palautusta en tehnyt, tulin siihen tulokseen että sinne lähti mistä tulikin.
Jos heti ensimetreillä puhelimessa on tuommoinen häikkä, ei se tiedä pitemmänpäällekkään hyvää joten pakkasin rojut lootaan ja palautin sinne mistä tulikin.
Kyllä sää liian helposti lopetit. Täytyy kestää tuskaa ja kylmyyttä. Taakse poistu!

dogiex

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
47
Puhelinmalli
Xiaomi Mi3 wcdma
Verkon unohtamisella tarkoitin WiFi asetusta:

Viimeksi moderaattorin editoima:

Hextall

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
66   0   0
Reaktiopisteet
152
Puhelinmalli
ip7+, xiaomi mi mix 2s,Huawei Nova 3
Doro pitäisi miehen tiellä ;)

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Verkon unohtamisella tarkoitin WiFi asetusta:
Kyllä on unohdettu moneenkertaan ja laitettu salasana ja kun mikään ei auta niin ei auta.
Se tehdasasetuksien palautus olis voinut auttaa mutta ei mahdu mun ajtuksiin että heti ensituntien aikana pitää ruveta veivaamaan tehdasasetusten palautusta että vehje alkaa toimimaan.
Mutta niinkuin jo tuolla sanoin, rojut lootaan ja takaisin sinne mistä tulikin.

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Doro pitäisi miehen tiellä ;)
Varmaankin asiassa on perää, Dorossa ei tulisi kovin suurta tappioo vaikka heittäis järveen sen jos ei ala toimia niinkuin sen kuuluisi toimia, on niitä hermon mentyä johonkin uuteen rakkineeseen viskattukin järveen että se ei olisi uutta minulta.

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Kyllä sää liian helposti lopetit. Täytyy kestää tuskaa ja kylmyyttä. Taakse poistu!
Kyllä sen tuskan ja kylmyyden vielä kestää mutta ilman wifiä puhelisessa niin se tekis vähän kipeetä.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2640
Puhelinmalli
Doogee Y6 Max,Nokia 5,Erifon
Kyllä on unohdettu moneenkertaan ja laitettu salasana ja kun mikään ei auta niin ei auta.
Se tehdasasetuksien palautus olis voinut auttaa mutta ei mahdu mun ajtuksiin että heti ensituntien aikana pitää ruveta veivaamaan tehdasasetusten palautusta että vehje alkaa toimimaan.
Mutta niinkuin jo tuolla sanoin, rojut lootaan ja takaisin sinne mistä tulikin.
Huonoa tuuria vain. Voi käydä minkä laitteen kanssa tahansa mutta tätä tämä on

Karibaldi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
2269
Puhelinmalli
NOKIA
Kyllä sen tuskan ja kylmyyden vielä kestää mutta ilman wifiä puhelisessa niin se tekis vähän kipeetä.
No jaa. Maassa jossa rajattomat nopeat 4G:t erittäin kattavalla verkolla maksaa alle 10€/kk, en näe mitään välttämätöntä tarvetta puhelimen wifille. Nimim. Itse en käytä koskaan.

pinato

VIP
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
1523
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
No jaa. Maassa jossa rajattomat nopeat 4G:t erittäin kattavalla verkolla maksaa alle 10€/kk, en näe mitään välttämätöntä tarvetta puhelimen wifille. Nimim. Itse en käytä koskaan.
Minulla taas kotona on AINA puhelin wifissä vaikka on rajaton 4G.
Siinä on vissi ero kun wifillä lykkää lähes täyttä rajotinta vasten joka on valokuitu 100 meganen ja tälläpaikalla 4G:nä tulee noin 10-15 megaa.

Top Bottom