1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

X700 ja asetukset

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja lukitus, 5/8/06.

1. lukitus

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku kertoa, mistä johtuu moinen seikka, kun en voi saada MMS ja GPRS asetuksia toimimaan puhelimessani.

Tekstiviestillä tilattuna ja operaattorilta tilattuna ei koskaan tule puhelimeen, tulee vain viesti, että saat kohta asetukset, talleta ne jne.

Samsungin clubisivulta tilattuna ei onnistu ja ei myöskää manuaalisti syötettynä operaattorin ohjeiden mukaan.

Mitä meinaa näytöllä jatkuvasti oleva G kirjain sinisellä pohjalla?

Puhelimen ohjelma on x700xbfa2 onko teillä joilla toimii jokin muu versio?
    (x#1234#)

Muuten puhelin toimii ok paitsi akun kesto ehkä hieman lyhyt, noin 3-4 päivää lähes käyttämättä ja tyhjä. Latauksia tehty ehkä 5 kertaa

2. kimmo Vieras

Itse en ole operaattoriltani(sonera) myöskään saanut asetuksia puhelimeeni. Ei niitä myöskään laitettu paikallisessa liikkeessä (haminan päämies). Edelliset asetukset olen käsin laittanut, nyt puhelimen tyhjennyksen myötä olen ilman. En lähetä mmssiä, en käytä wappia, joten pärjään ilman.
    Näytöllä oleva G-kirjain tarkoittaa GPRS-yhteyttä, tai siis sen olemassa oloa. GPRSstä lisää vaikkapa googlella.
    Oma ohjelmistoni on sama kuin sinulla. Akun kesto parani itselläni vasta parin kolmen viikon ja usean latauksen jälkeen. Mitään huippua se ei ole tänäkään päivänä, mutta toimeen tullaan kun sähköä saa seinästä.

3. cruz

Tykkäykset:
    0
    itsellä dna-operaattorina (pk-seutu) ja sain ne asetukset ekalla yrityksellä ongelmitta.

nykypuhelimissa akku latautuu täysin noin 5-10 latauksen jälkeen. alussa kannattaa ehkä ladata akkua vähän kauemmin. itselläni akku kestää 2.5-3 päivää (mp3/radio/pelit - n. 3-4h/päivä).

Jaa tämä viestiketju