1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

x450 ja rajoitettu toiminta

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja meeri, 18/7/05.

1. meeri

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt useampaan otteeseen huomannut jälleen tällaisen omituisen piirteen, että kännykkäni hakee samanlailla majakan kanssa kuin puhelimen auetessakin pitkään jotain. Häviää onneksi siten, että sammutan ja käynnistän uudelleen koko puhelimen. Sitten siihen operaattorilogon tilalle tulee teksti 'Rajoitettu toiminto'.. mitäs tämä meinaa?
    Kun olen ihmetellyt, että johtuisiko tämä hakeminen, ettei taajuutta ole, mutta nekin palkit ovat täysillä tehoilla..
    Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa kännykän kanssa että se hakee ja hakee vaan jotain ihme juttua?

2. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Eikös tämä ole tunnettu ominaisuus Sampoissa. Kentät näyttää olevan täysillä, mutta yhtäkkiä napsahtaa toi rajoitettu palvelu.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kuten oon tästäkin asiasta monessa ketjussa todennut niin ainakin itellä vika oli viallisessa sim kortissa, ja teki tota rajoitettua palvelua yht äkkiä joka luurilla, uus kortti ja vika lähti.

liittymä oli saunis

4. meeri

Tykkäykset:
    0
    mulla kun ei ole enne valittanu mitään.. kolmas kännykkäni, ja elisa nyt liittymänä.

5. Spede

Tykkäykset:
    0
    Jaahas, minulla sama ongelma. Tosin Sampan x480 ja Saunalahden liittymä, joka tosin taitaa olla kohta Elisaa.....

Saunalahden huollossa kertoivat syyn olevan tuossa Samsung -puhelimessa, mutta täällä on kokemusta että sim- kortti olisi se syypää. ....Eipä tuota vaihtoehtoa heittäneet aspassa ilmaan, vaan syyttivät suoraan puhelinta.

Oman luurin lähetin ed syystä huoltoon. Mielenkiinnolla odotan, löytyikö puhelimesta vikaa, vai onko syy muualla.

6. mazel

Tykkäykset:
    0
    Niin voisi tieten nähdä vähän vaivaa ja lukea nuita muita keskusteluketjuja.. tammikuusta asti on samsung-palstalla ruodittu kyseistä rajoitettua palvelua. Ohjelmistopäivitys auttaa tähän ongelmaan, tosin joissakin yksittäisissä tapauksissa vika voi olla sim-kortissa mutta pääsääntöisesti puhelimessa.

7. Spede

Tykkäykset:
    0
    Voi ollakin että on ruodittu, muttei juuri tuota x480 mallia, josta itse kirjoitin. Ken tietää yleistää ongelmaa kaikkiin Samsung -malleihin. Hyvä se on omanaan kirjoittaa....

Edit: Minulla ei ko sim -kortin kanssa ole eri puhelimissa ollut ongelmaa.

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tulipa muuten semmoinen juttu mieleen että kun d500:sta astihan näitä ongelmia on ollut, niin pystyykö puhelin hajoittamaan simkorttia.

itellä oli tuo kortti d500:ssa ja sen jälkeen alkoi tekemään tuota, sen jälkeen joka luurissa kunnes kortti vaihtui

sitä ennen syyskuulta tammikuulle toimi moitteitta

9. meeri

Tykkäykset:
    0
    Ai, no anteeksi jos tuli turha aihe, kun vilkasin kyllä nopeasti tuolta haun kautta muttei näkynyt mitään kyseistä topikkia.
    Mutta menenpä sitten vaihtamaan korttia tuohon.. saako sen muuten ilmaiseksi? ja että pysyykö siinä puhelinnumerot ym? että jos ne tiedot ladataan pois ja sillein.. tai sitten pitää mennä hankkimaan se uusi sim-kortti laite, mihin voi tallentaa nuo numerot tietoineen :)

10. svengaaja

Tykkäykset:
    0
    Rajoitettu palvelu

Elisalla jotain ongelmaa ja kovasti juuri Samsungin puhelimissa. Ihmisiä on käynyt eri Sampan mallien kanssa liikkeessäni viikon verran ja kaikilla sama vika. Hakee verkkoa, rajoitettu palvelu tms. Puhelimet toimii hetken kun akun ottaa irti ja sit sama jatkuu. Malleina V200sta lähtien kaikkiin uusiin malleihin asti. Ovat jopa joillekin myöntäneet Elisalla vikaa olevan...suurimmalle osalle asiakkaista väitetty vikaa olevan puhelimessa =( että näin.

11. SpaceRat

Tykkäykset:
    0
    Samaa ongelmaa löytyy täältäkin päin, viime perjantaista lähtien. Elisan liittymä ja Samsung x480.
    Soitin jo Samsungin tukipalveluun ja epäilivät jotain operaattori päivityksiä, noh, kokeilin sitten tänään vihdoinkin korttia toisessa puhelimessani (SE S700), ja kentät löytyi ihan normaalisti. Samalla broidin puhelimesta toisen operaattorin kortti samppaan, ja toimii.
    Menee vaikeaksi vian etsimisen suhteen tosiaan...

Jaa tämä viestiketju