1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

X450 ja puheluiden toimimattomuus

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ceoran, 22/10/06.

1. ceoran

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 4
    Omistan pari vuotta vanhan Samsung SGH-X450 puhelimen ja nyt olen jo parin viikon ajan huomannut sellaista, että kun joku yrittää mulle soittaa, niin vastaukseksi hän on saanut "numeroon ei saada yhteyttä" tjsp.
    No koitin omasta lankapuhelimesta soittaa tähän samsungiin ja tosiaan tämä ilmoitus tulee vaikka kännykkä on päällä. Koitin myös toisella kännykällä soittaa tähän samsungiin ja sama ilmoitus kuuluu. Tämän jälkeen soitin samsungilla tähän toiseen kännykkään ja se kyllä toimii, jonka jälkeen toimi myös samsungilla soittaminen tähän toiseen.

Onkohan tässä siis mahdollisesti kyseessä vika kännykässä vai liittymässä? liittymänä on Soneran zeroforty.

2. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    175
    Puhelinmalli:
    OP2
    Sammuta luuri, irroita akku ja laitat uudelleen päälle. Jos ei edelleenkään toimi, vie huoltoon.

3. ceoran

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 4
    No kyllä toi välillä toimii, mutta taas tänään ilmeisesti ei tullut tekstiviesti perille kun yks lähetti. Puhelut on tänään kai tullut, en tiedä kaikista. Toi huolto tulis aika kalliiksi, kun tietääkseni Samsungeja ei huolleta edes Suomessa, vai olenko saanut väärää tietoa? takuu ei ole enää voimassa.

4. HipHopChicka

HipHopChicka

Tykkäykset:
    0
    Voih H*

Mulla oli tuo sama juttu ja on edellen välillä. Omistan Samsung shg-x460, ja välillä vaikka se on päällä niin siihen ei saa yhteyttä. Nyt sit kuukaus tai kaks sitten siihen tuli sellanen luurinkuva missä on viiva päällä, eli kyse on siis verkon kuuluvuusalueesta. Se menee sellaseen ihme tilaan eikä sillä voi ollenkaan soittaa tai vastaan ottaa puheluita eikä viestejä. Olen tässä lueskellut noita foorumeja yms. ja näyttää siltä, että nämä Samsungin puhelimet nyt jostain syystä tippuvat verkosta vähän väliä. Vika ei voi olla operaattorissa, sim-kortissa, tai puhelimessa. Olisi aika outoa, että kaikilla on eri liittymät, eri sim-kortit, sama puhelinmalli (tai joku sitä vastaava), mut silti sama ongelma.
    Itse otin sähköpostitse Samsungiin yhteyttä ja ne vaan käski viedä puhelimen korjattavaks... just joo, tuskimpa vaan, ei kaikilla Samsungin "omistajilla" voi puhelimet hajota samoihin aikoihin.

5. Tixo

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli vanhan 200:sen kanssa just noita ongelmia.
    Puhelimeen tehtiin kaikki mahdollinen takuuaikana ja mikään ei auttanut.
    Soneralta sitten viimein myönnettiin että vika on heillä, mutta he eivät tiedä mikä sen verkosta tippumisen aina välillä aiheuttaa.
    Vaihdoinpa sitten operaattoria ja oireilut loppui siihen.
    Tuo on todella inhottava vika kun sitä ei pysty puhelimesta päältäpäin näkemään milloin se on mykistynyt.
    Soneran ohjeet silloin oli muuten nämä: Gprs pois päältä ja puhelimesta virrat pois mahdollisimman usein........

Jaa tämä viestiketju