1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

X-600 kysymyksiä ja mielipiteitä.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja matuu, 26/4/04.

1. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Eli puhelin oli ensituntumalta varsin mukava, pieni ja varsin toimiva. Kamera on ihan jees, mutta "salama" on enemmän lamppuna toimiva eikä siitä kuvatessa pahemmin saa hyötyä. Ennen luulin että Java on Java, mutta ilmeisesti joka toisessa luurissa toimii ihan erilaiset Javaohjelmat. Eri merkkien välillä tavallaan ymmärrettävää, mutta tuntuu että E-700:ssa toimisi eri softat kuin X-600:ssa. Muutaman pikkuongelman sain korjattua tätä foorumia lukemalla, mutta datakaapeli ei ota toimiakseen.
    Eli mikä on "DAO/Jet tietokantamoduulia ei voitu alustaa"?
    läppärillä sitten tuota ei tullut, mutta kun haluaisin siirtää koneelle kuvia tulee taas uusi virheilmoitus, jotain "tarkista com-portti, yhteys katkesi tai vastaavaa" mitähän siitäkin pitäisi tarkistaa ja miksei tuota toista ilmoitusta tule niinkuin tällä omalla koneella?
    Irc softaa olen yrittänyt saada mutta virheilmoitus on jotain "io.java.error"
    yllättäen tämäkään ei kerro mistä on kysymys...

2. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Aivan perseestä kun yks kaapeli makso melkein 40€ sit se ei toimi missään koneessa ja muutenkin rupee kaduttaan koko samsungin osto kun ei siihen mikään toimi!

3. thehulk

thehulk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    130
    Puhelinmalli:
    Samsung Area 52 Radio edition
    Samsung x600 on aivan loista luuri.

Itselläni kuvien siirto läppärille onnistuu ilman mitään vikaa Irdan kautta. Kameralla otetut kuvatkin on loistotasoa. En voi muuta kuin suositella.

4. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Joo no nyt sain ongelman ratkastua, siis en tiiä tasan missä vika oli. Poistin kaikki samsung.fi:stä lataamani easystudion asennukset ja etin netistä hieman vanhemman version ja avot ei mitään ongelmaa enään :D

5. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Tulipa tämmönen mieleen, että voiko irda:ta hyödyntää muuhunkun tiedonsiirtoon tietokoneen kanssa? Kun kaverin puhelimella pysty säätään telkkaria sun muita ku latas jonku softan siihe, siit löyty kaikki merkit ja toimi vallan mainiosti kaukosäätimenä.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mahtoikohan puhelimena olla kenties joku s60-puhelimista kuten 3650 etc.?

7. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    se oli se nokian iso kamerapuhelin mis näppäimet ympyrän muodos :D

8. Turambar

Tykkäykset:
    0
    Niin, ettäs mistä sen vanhemman ohjelmisto version latasit???

9. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
  10. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    tuli sit vaa 3x :D

11. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Ei mitää muistikuvaa :D
    Siis laitoin vaan googeliin hakusanaks "Samsung easystudio" ja sit versio 1.0 lataukseen jostai ulkomaalaiselta sivulta vie noin 35megaa.

12. citymies

Tykkäykset:
    0
    Jos kerta tämmöinen puhelin on tehty niin miksiköhän siinä ei ole HF kaiutinta tai radiota. Olen tässä miettinyt uuden puhelimen ostoa ja olen ollut kallistumass tämän X600 puoleen mutta näm Hf kaiuttimen ja radion puuttuminen puhelimesta on mietittänyt onko puhelin ostamisen arvoinen. Ja toine asia joka myös on mietittänyt puhelimen ostoa on, että saako siihen mistään pelejä???

13. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    En ite keksi kamalasti käyttöä kummallekaan. Radio on kotona ja autossa ja ties missä. Sit se HF-kaiutin nyt toimii miten toimii :D

14. citymies

Tykkäykset:
    0
    No mä olen vielä koulu ikäinen ja autoa ei ole ja radio on aika kätevä koulussa niin ei tarvitse muta mp 3:sii tai CD soittimia kannella mukana

15. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Mä opiskelen koulus, ja ei sieltä radiosta tuu ees kunnon musiikkia.

16. Stuffe

Tykkäykset:
    0
    Jumankauta! Mulla nyt sama ongelma, eikä mikään tunnu auttavan. Oon buuttaillu konetta, vaihtanu porttia, asennellu uudestaan ja vaikka mitä! Kuitenki vetää tota samaa "DAO/Jet tietokantamoduulia ei voitu alustaa"! Auttakaa pliis

Niin ja datakaapeli on PCB133LBE, ohjelma toi easy studio pims & file manager.

17. citymies

Tykkäykset:
    0
    onkelmia

Missä se salama on.... en löydä ohjeista enkä puhelimesta....??? ja kaikkialla luki et siin on 30 valmista soittoääntä ja siinä oli 8.... ?????

18. citymies

Tykkäykset:
    0
    Salama hukassa

Soittoääniä löytyi reilusti lisää, mutta salamaa en ole vieläkään löytänyt. Voisiko joku kenellä on kyseinen puhelin neuvoa mistä valikosta salaman löytää.

19. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Citymies heitätkö tota iha läpällä? :D Siis ohjekirja on ekanakin aika kova sana noissa perustoiminnoissa. Ja se siis on apuvalo eikä mikää salama ja menee päälle ku painaa kameratilassa nollaa. Siinä nollassa sattuu viel oleen salaman kuvakin.

20. citymies

Tykkäykset:
    0
    Joo huomasin itekkin..... Joo yritin kattoo ohjekirjasta mutta en löytänyt ennen kuin luin koko ohjekirjan läpi. Kaveri kattoi aikaisemmin kamera kohdan ja sanoi että siinä ei lukenut mitään salamasta..... Ja olisihan se pitänyt huomta näppäimistöstä...... mutta siinäkin olin huolimaton ja kahden kaverin kanssa yriteettin ettiiä näppäintä eike löydetty........ aika noloa......:)

Jaa tämä viestiketju