1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

WTF Auttakaa?! jotain tapahtui mun n82:llä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Media_Apo, 6/10/08.

1. Media_Apo

Tykkäykset:
    0
    En tiedä mitä tehdä. Sori jos tää on väärä paikka tai jotain mutta tää on melki akuutti.
    Eli siirtelin tavalliseen tapaan musiikkia just äsken mun n82:seen ja sit yhtäkkii tuli esiin joku error et ei voi siirtää jotain kappaletta. sit vaan ohitin sen ja jatkoin siirtään loput musat, Mutta sitte ku halusin siirtää kännykältä kuvat koneelle niin siel ei enää ollu kuvii, ja menin paniikkiin. Siis tietääkseni kaikki tiedostot oli tallella vialä tunti sitte ainaki... anyway menin sitte pois siirto tilaasta niin kännykkä sanoi, sen että poista muistikortti ja paina ok.. mut en poistanut ku en tiiä miks se tuli ja menin kattoon galleriaa kännykän kautte ja ei ollu kuvii tai videoita. Otin sitten pois kortin ja kokeilin uudestaan mutta se ei edes lue enää korttia... ihan niinku siel ei olis sitä korttii vaik on. se on 8gb sandisk.... kokeilin myös mun 2gb kortilla ja sen se kyllä luki... Nyt kokeilin sitte adapterilla suoraan koneelle kokeilla sitä 8gb korttia ja siis... siel on 2 kansioo missä on kuvat jäljellä ja loput on tyhjii (pelottaa niin kovaa jos niitä ei enää takas saa) sama juttu musiikilla.. mulla oli ainakin 6 gb musiikkia mutta nytten sielä on vain 2gb jäljellä... kaikki kansiot on tyhjii. muutamis vaan musaa... Sitte ihmeellistä vielä se että se levu asema sanoo että kortissa on vain vähä tilaa jäljellä eli että ne mun vanhat tiedostot olis muka siellä... mutta kansiot on tyhjiä ja siellä ei kyllä ole mitään :S:S

MITÄ mun pitäis tehdä?!?! tietääkö kukaan mistä on kyse? :(

Ah kiitos
    -apo

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    http://www.softwarepatch.com/software/smartrecovery.html

Kokeile vaikka tuollaista (tai jotai vastaavaa) muistikortin palautus softaa. Noi yleensä saa aika hyvin kaivettua kuvat, vaikka kortti olisikin tyhjä, ellei sit ole okeasti jotai oiken vikaa vikaa kortissa. En juuri tuota ohjelmaa, mutta jotai vastaavaa joskus käytin, niin hienosti kaivoi kortilta poistetut kuvat takaisin koneelle.

3. Media_Apo

Tykkäykset:
    0

... Kokeilin tota ja jotain muita mutta ei oikeen toiminu...
    Kokeilin kaikkee mut lopuks sitte fomratoin kortin... nyt muka toimii. mut no tiedostot on poissa.

Anyway kiitos.

Jaa tämä viestiketju