1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

wotanclient

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja snake.eyes, 19/10/06.

1. snake.eyes

Tykkäykset:
    0
    auttakaa nyt mua kun mä olen ilmeisesti kädetön!

piti ladata w810i puhelinmeen suomenkieliset ajurit wotanclientistä, mutta en saa asennutttua tota DCU-60 USB Flash Driver, onko se edes tarpeellinen ja Latest Wotan Client 0.9.950 ton sain ladattua mutta se ei löydä minun puhelinta, mitä teen väärin? tai miten toi homma oikein toimii? ei muuten väliä mut maksoin sen 7€ niin olis kiva saada rahoille jotain vastinetta!

Kiitos jo etukäteen!

2. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Mikäs DCU-60 USB Flash Driverin asennuksessa mättää?

3. snake.eyes

Tykkäykset:
    0
    kädetön

ei anna asentaa DCU-60 USB Flash Driver aloittaa vain sen tallentamisen koneelle mutta sitten se vaan loppuu kesken!

tarvinko siihen jonkun tietyn ohjelman että DCU-60 USB Flash Driver toimisi koneellani sehän on joku .sys tiedosto

4. lanzeri

Tykkäykset:
    0
    Re: kädetön

Siihen mitään ajureita tarvita. Eikö puhelin muka sitten tunnistu kun käynnistät c pohjassa niin kuin neuvotaan?

5. snake.eyes

Tykkäykset:
    0
    kädetön

ei vaan yksinkertaisesti lähde lataamaan eikä tunnista puhelinta en oikein tiedä että mitä pitäisi tehdä asian kanssa! kuinka kauan c:tä pitää painaa pohjassa? ja mitä pitää kirjoittaa tohon server settings lokeroon? eli kun en saa ladattua koneelle DCU-60 USB Flash Driveria niin tarkoittaako se että en saa tota suomenkieltä puhelimeeni?

6. snake.eyes

Tykkäykset:
    0
    kädetön

sanoo tuo wotanclient kun painaa start ja sitten kun kattoo check niin server connected ja user ok 1 credit, mutta ei vain löydä konettani

Jaa tämä viestiketju