1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

WM6 ja VPN

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Liizteri, 20/12/07.

1. Liizteri

Tykkäykset:
    0
    Mikähän menee pieleen, kun yritän saada vpn -yhteyden kuntoon TyTN II:lla ja ei vaan wörki? Olen importoinut luuriin .pfx sertifikaatin ja vpn -yhteyksiin laitettu serverin osoite yms. tiedot (IPSec, login tiedot, yms.), mutta aina vain herjaa että pitäisi tarkistella kirjautumistietoja, koska ovat virheelliset. Voisiko olla, ettei tuo WM6:n mukana tuleva vpn -client kykene Ciscon kanssa yhteistyöhön, vai mikä mättää? Auttakaa joku viisas asiaan perehtynyt.

2. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Viisas en ole mutta jonkin verran vpn;ää säätänyt juurikin Ciscon kanssa. Aika ronkeli tuntu olevan ainakin omilla kokeiluilla, vaatii yleensä oman clientin. Tarkasta onko wm-laitteille olemassa ladattavaa palikkaa. Onhan Cisco rekisteröity että pääset hallintaan?

3. Liizteri

Tykkäykset:
    0
    Meillä on operaattorin tarjoama vpn -yhteys, joten tuonne Ciscon sivuille ei itse pääse latailemaan, kun ei ole tuota rekisteröintiä itse tehty, eikä operaattorin sivuilla näyttänyt olevan wm -laitteille pakettia tarjolla. Tiedä sitten, että onko edes tehty moista Ciscon toimesta.

Jaa tämä viestiketju