1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Wlan ja Ovi

Keskustelu osiossa 'Ovi by Nokia', aloittaja L4re, 4/5/11.

1. L4re

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia C7
    Nyt ois semmonen ongelma, et ovi-kauppa ei toimi Wlan-verkossa. Sinne kyllä pääsee, mutta sisään kirjautuessa vaan lataa ja lataa kunnes tulee joku virheilmoitus. Muuten Wlan toimii hyvin. Esim. 3G:llä ongelmaa ei ole, mut on kyl vähän hidasta ladata sillä pelejä... Asetuksia oon muuttanu, eikä auta. Ja viel semmonen, vaik ei tähän alueeseen liitykkään, nii tos nokia c7:ssa on koko ajan toi datasiirtomerkki tuol 3G-merkin alla. En oo keksiny, mitä se lataa, ku facebookkiin tai mailiin en oo yhistäny ja asetuksista oon laittanu sillai, et kännykän ei pitäis päivittää mitään.

EDIT: Nyt 3G:llä jättää latauksen kesken ja ovi-kaupassa lukee vaan "Virhe. Lataa uudestaan." tai jotain sinne päin.

2. akse Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    45
    Puhelinmalli:
    Jolla
    Mulla oli kans jotain outoa wlanin kanssa kun koitin noita pelejä latailla (n8). Sitte laitoin netin pois käytöstä kotimaassakin ja menin pelkällä wlanilla niin se toimi, tosin välillä tuli sitä virhettä ja lataus keskeytyi, mutta sain lopulta kaikki ladattua wlanilla:)

3. L4re

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia C7
    Testasin tota ja huomasin, et jos laittaa kokonaan netin pois päältä ja käyttää pelkkää Wlan-verkkoa, nii ei suostu edes yhdistämään ovi-kauppaan. Ois vähän kiire latailla pelejä, ku huomen 5 tunnin linja-automatka edessä, ja sais vähän tekemistä niistä peleistä :D

Jaa tämä viestiketju