1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

wireless IRC ja N70

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Nist, 1/6/06.

1. Nist Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 ja Elisa, retroiluun 3310
    Nåni, uskallan jopa avaa topikin vaikka tämä onkin niin uskaliasta - se lukittumisen vaara. Muttakun juuri tähän en löydä haullakaan vastausta, eikä irkin poijjaat osaa auttaa, koska siellä taas tähän aikaan on kaikilla Elämä (TM), niin avaan topikin tänne:

Mulla on siis kännykässä Wireless IRC. Tosi kiva onkin, kun nyt olen tottunut sen käyttöön. Queryt toimii ja muutenkin ihan bueno. Mutta mutta... Mun kaksi lempikannua sijaitsevat eri verkoissa, eli toinen IRCnetissä ja toinen Quakenetissä. Miten ihmeessä saisin molemmat siihen wireless IRCiin yhtäaikaa, niinkuin tässä läppärissäni saan?

Otsikossa siis kännykkäni, jos sillä on merkitystä tässä asiassa....

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kännyirkit eivät taida tukea samanaikaisia kahden palvelimen yhteyksiä, joten ainoa keino on ajaa kahta ohjelmaa samanaikaisesti luurissa. Mikäli se on mahdollista, en ole kokeillut.

3. Nist Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90 ja Elisa, retroiluun 3310
    hmm.. en minäkään.. tosin mulla on kyllä toi wlirc, eli jos toisen kannun laitan siihen ja toisen wireless irciin? vai saisko tota wirelessirciä tosiaan toimimaan jotenki tuplana? :eek:

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Tuplausta en ole kokeillut (siis asentamista kahteen kertaan, kahta kopiota yhdesta asennuksesta ei saa käyntiin), mutta ainakin tuo kahden eri valmistajan ohjelman ajaminen samaan aikaan pitäisi onnistua laitteellasi.

5. fugu

Tykkäykset:
    0
    Tai onko ilmaisia ok irccejä series60 sarjaan (juuri N70 räpylään) ?

Poistettu foorumin sääntöjen vastaista tekstiä. -veppis

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Waretusta ei foorumin säännöissä sallita.

Ilmaisia Symbian -pohjaisia irc-ohjelmia ei taida löytyä, mutta javapohjaiset (esim. WLIRC, jmirc) toiminevat ihan hyvin.

Jaa tämä viestiketju