1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

windowsin tunnistaminen

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja McMaco, 11/1/07.

1. McMaco

Tykkäykset:
    0
    Miten voi tollasessa sgh-e730 vaihtaa asetuksia siten että se sallii tietokoneen tunnistavan itsensä? sain tohon datasiirto-ongelmaan (SGH-E730+datasiirto pätkii) tollasen vinkin että mun puhelin ei anna windowsin tunnistavan itseään joten sen takia datasiirto katkeaa joka kerta kun yritän siirtää mp3:sia koneelta puhelimeen. itse en löytänyt tuollaista asetusvalikkoa mistään puhelimesta, että olisko se sit jonkin koodin takana???

2. kimmo Vieras

Melko nihkeesti tietoja annat, että joku voisi auttaa. Miten yrität olla yhteydessä koneeseesi, luultavasti bluetooth?, mikä bt-palikka koneessasi, mikä käyttöjärjestelmä, mitä tarkoitat "pätkii"?, onnistuuko minkään tiedoston siirto tota kautta jnejne.
    Puhelimesta voit korkeintaan sallia toisen BT-laitteen yhteydenoton. Tapahtuu parittamalla laitteet keskenään. Molemmista laitteista bt päälle, toinen laitetaan etsimään. Jos/kun etsivä laite löytää toisen bt-laitteen, molempiin laitetaan sama "salasana". Tämä on useimmiten "0000".
    Kannattaa tavata puhelimen manuaalia. Jos itselläsi sitä ei ole, niin sen saat vaikkapa tästä linkistä.

3. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Poista kaikki ajurit ja ohjelmat sekä irroita datakaapeli/bt-sovitin. Asenna kaikki uusiksi (tässä vaiheessa kaapeli/sovitin IRTI koneesta). Käynnistä kone uudestaan. Nyt kytke kaapeli/sovitin tietokoneeseen ja puhelimeen, käynnistä ohjelma.

4. McMaco

Tykkäykset:
    0
    eli usb-kaapelilla yritin biisejä siirrellä. ei oo ollu bluetooth koskaan päällä kun oon pims-ohjelman kanssa työskennelly. eli siis tiedonsiirto ei onnistu koneelta puhelimeen, puhelimesta voi siirtää kuvia tai videoita koneelle, mutta puhelimeen ei siis voi siirtää yhtään mitään. nyt sain sen puhelimen mukana tulleen cd:n, ja poistin kaikki vanhat ohjelmat, asensin cd:n mukana tulleet ohjelmat (pims& file manager, usb drivers), mutta kun käynnistin ohjelman, niin kone ei enää tunnistakaan puhelinta/usb-kaapelia. tosin nyt pims:in aloitus ikkunaan tuli mahdolliseks valita "melody to phone" (ennen harmaana) mutta musiikkia ei tietysti voi siirtää koska se herjaa että oon offline tilassa.

Jaa tämä viestiketju