1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Windows- puhelimen vaihtaminen: activesync yms.?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja johniemi, 3/12/08.

1. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Okei, eli olen vaihtamassa Windows- puhelintani HTC TytnII:sta Sony Xperiaan. Kummassakin siis Windows Mobile 6.1.

Jotta en tekisi samanlaista virhettä kuin viimeksi vuosi sitten kun vaihdoin Tytnin TytnII:een ja hävitin KAIKKI osoitetiedot, kalenteri- ja muistikirjamerkinnät sekä puh nrot, niin mitä nyt pitäisi tehdä? Rautalangasta vääntäen mielellään, kiitos.

Saanko otettua jotenkin backupin koko käyttiksestä, tai ainakin noista ym. asioista? Vai saanko jotenkin suoraan muutettua Activesyncin uudelle puhelimelle kun muistaakseni juuri vuosi sitten ongelmana oli se että piti luoda uusi partnership Activesyncin ja puhelimen välillä ja sitten siinä tuhoutui kokonaan se vanha partnership ja kaikki tiedot samalla...

Eli miten pitäisi tehdä? Olisi kiirus koska perjantaina olisi tarkoitus siirtää tiedot uuteen Xperiaan ja tyhjentää vanha TytnII jotta saan sen uudelle omistajalleen.

-John

2. Entropy

Tykkäykset:
    2
    Activesyncillä voit napata puhelimesta koneen (outlook-) osoitteistoon kaikki yhteystiedot (sekä taskit ja kalenterimerkinnät) ja siitä sitten taasen uuteen luuriin. Mikäli tästä on huonoja kokemuksia niin vaihtoehtoja tulee mieleen äkkiseltään pari: Sprite Backup ja PIM backup. Sprite on todennäköisesti (ainakin) toisen luurin mukana ja PIM backup onkin ilmainen softa.

PIM backuppia olen itse käyttänyt kontaktien taltioimiseen & siirtämiseen; spostit on imappina ja kalenteri outlook exchangessa (ja tärkeät tiedostot muistikortilla..), joten ne ei tarvii mitään kummempia temppuja.

..kannattanee ottaa PIM backupilla tiedot talteen ja testata niitä uudessa luurissa ennen kuin vanhan tyhjää..

Jaa tämä viestiketju