1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Windows Phone yhteystieto ongelma

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja Juki80, 4/3/16.

1. Juki80

Juki80

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    IPhone 6 plus
    Onko muille tullut vastaan windows phonessa ongelmaa, jossa entinen yhteystieto, joka on luurista poistettu jää vielä kummittelemaan. Ilmeisesti jossain vaiheessa erehdyksessä linkittynyt toisen yhteystiedon kanssa. Linkki on poistettu. Kuitenkin jotkin viestit saattavat mennä tälle poistetun yhteystiedon henkilölle, kun yritetään lähettää viestiä henkilölle, johon tämä erheellinen linkki on luotu.

Harmillinen vaiva. Onko kenelläkään ehdotuksia asian korjaamiseksi.

2. Kulmalla

Kulmalla Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Käy outlook.com osoitteessa katsomassa. Voi olla että tuo linkitys jää puhelimeen kummittelemaan ja vaatisi hard resetin.

3. TomiGallela

TomiGallela

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    950
    Yhteystietoihin voi myös sovelluksista tulla yhteystietoja esim. skype, facebook... Itsellä kävi noin Skypellä, ja vasta skypen poisto auttoi.

4. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    On todella outoa että aloitusnäytöllä "Ihmisten" joukossa pyörii tyhjiä ruutuja, minulla niitä on tosi paljon. Olen yrittänyt etsiä vian aiheuttajaa Outlookista, mutta en ole sitä keksinyt. Skypen olen poistanut jo ajat sitten..
    Todella omituinen vika.

Jaa tämä viestiketju