• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Windows 7 upgrade kit ACER -> soveltuvuuskyssäri

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
Nokia Lumia 800
Omistan siis windows 7 upgrade kitin (home premium). Olen etsinyt ja kaivanut infoa siitä, että voiko tämän paketin asentaa ihan mihin koneeseen vain jossa on esim. juuri Vista home premium??

Upgrade kit on tilattu Acerilta, käykö se vain Acerin koneisiin?Maalaisjärjellä ajateltuna se kävisi kaikkiin koneisiin...

Kiitosh.

Rompe

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
3   0   0
Reaction score
34
Phone model
Sony Xperia Z1 Compact
Omistan siis windows 7 upgrade kitin (home premium). Olen etsinyt ja kaivanut infoa siitä, että voiko tämän paketin asentaa ihan mihin koneeseen vain jossa on esim. juuri Vista home premium??

Upgrade kit on tilattu Acerilta, käykö se vain Acerin koneisiin?Maalaisjärjellä ajateltuna se kävisi kaikkiin koneisiin...

Kiitosh.
Eli kyseltiinkö Aserilta tilattaessa koneen tietoja?
Itsellä vastaava HP upgrade, ja tilatessa piti koneen sarjanumeroita myöten antaa tietoja.
Eli HP tapauksessa ei varmaan toimi kuin kyseisessä koneessa.

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
Nokia Lumia 800
Eli kyseltiinkö Aserilta tilattaessa koneen tietoja?
Itsellä vastaava HP upgrade, ja tilatessa piti koneen sarjanumeroita myöten antaa tietoja.
Eli HP tapauksessa ei varmaan toimi kuin kyseisessä koneessa.
Nopeaa toimintaa :) Nyt kun tarkemmin muistelen, niin taisin täyttää nettilomakkeesen sarjanumerot jne. jne. Täytyy kysellä Acerilta (maanantaina).

Kiitos!

EDIT: http://www.acer.com/windows7upgrade/faq.html tuossa jotain.

tonttu

Supermoderaattori
Rating - 100%
4   0   0
Reaction score
7,573
Phone model
Apple iPhone 8

Kiitosh.
Se käynee kaikkiin yhdenvertaisiin OEM-koneisiin ja laillista asentaakin.
Eli koneen täytyy olla samaa merkkiä ja mallia.

Top Bottom