1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

WebViewerin rekisteröinti?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja ep_76, 27/2/03.

1. ep_76

Tykkäykset:
    0
    Miten Reqwireless sivuilta ladatun Webviewerin saa rekisteröityä täydeksi versioksi, kun trial versio toimii vain 10 päivää kerrallaan. En löytänyt rekisteröintiin kuin jonkun amerikkalaisen sivun jossa hintakin oli dollareina (16,99). Verkossa rekisteröintiin tarvittaisiin ilmeisesti joku Visa-kortti tai vastaava. Puhelimena on Motorolan T720.
    Vai mistä voisin hankkia tuon rekisteröintikoodin, jonka selain vaatisi toimiakseen jatkuvasti.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No sieltä löytämästäsi valmistajan sivulta.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Itse ostin WebViewer Liten ko. firmasta. Maksu tapahtui tosiaan Visalla ja sen jälkeen sieltä tuli tekstiviestinä URL, josta piti hakea wappaillen ko. ohjelma. Kaksi kertaa kun homma tyssäs (syystä tai toisesta) kesken latauksen, ilmoittikin ko. osoite ettei enempää tipu! Ja sähköpostivalitukset sinnepäin saivat hyvin vähän vastakaikua... no olin jo peruuttamassa Visa-maksua, kun tulikin uusi versio ko. ohjelmasta ja sen sai hakea ihan perinteisesti java-tiedostona netin kautta koneella ja sitä kautta asentaen. Tämä onnistui sitten loppujen lopuksi ok.
    No tuli vähän kerrottua asiaa sivuten, mutta vastaus kysymykseesi on (uskoakseni), että Visalla se maksu täytyy hoitaa ja sen avulla saat URLin mistä hakea koodi. Näin ainakin kevytversiolla.

4. ep_76

Tykkäykset:
    0
    No se rekisteröinti tyssäsi sitten siihen. Mulla ei ole Visaa enkä sellaista aio hommata.

Olisiko Motorola T720:seen mitään ilmaista webbiselainta olemassa?

Jaa tämä viestiketju