1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Wawe ja route 66

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja arapaho, 9/11/10.

1. arapaho

Tykkäykset:
    0
    aika onnetonta palvelua tuntuu saavan routen tuesta..
    Olen neljään kertaan laittanut palautteen seur.kiusasta:
    En saa käyttöoikeusavaimia synkattua. Olen ostanut lisenssin kolmisen viikkoa sitten.Route muistuttaa käynnistyessään,että sinulla on useita tuotteita kokeilutilassa.Useita?
    Tuo ratkeis kaiketi kun sais nuo käyttöoik.avaimet synkattua,vaan kun ei onnistu yhdistäminen.
    Tuesta saan ohjeet miten ladataan routesync koneeseen ja sit pitää mennä ostaan lisenssi,perrrk..
    Alkaa olla huumori piukassa..Navigointi sentäs toimii,vielä.
    Toimiiko mikään muu karttaohjelma wawessa?esim googlen?Nokian Ovikartta tuskin toimii..
    Otan vinkkejä vastaan suurella kiitollisuuvella!

2. arapaho

Tykkäykset:
    0
    Noh...onko kaikilla toimiva karttaohjelma vai onko kymysys hölömö?
    Kun ei ole varsinaista intoa tutustua puhelinten sielunelämään, on moinen asia kiusallinen....
    Auttakee hölömöö

3. Preestley

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Omnia 7 Saunalahti
    Mulla toimi ihan moitteettomasti sen jälkeen kun ostin lisenssin. Sähköpostiin tuli ilmotus että homma maksettu. Sillon oli vielä kokeilujakso käynnissä ja mullakin ilmotteli noista kokeilutiloista. Ne häviää automaattisesti kun kokeilujakso loppuu, tai ainakin täällä tapahtu niin.

Routeen pitää kirjautua omalla tilillä, ja sen jälkeen se taitaa ilmotella uusista sisällöistä sun muusta. Ei pysty muistaan kun on jo toista kuukautta aikaa kun sen tein :)

Google maps toimii selainversiona ainoastaan, ei siis oopastettua navigointia ainakaan toistaiseksi.

Jaa tämä viestiketju