1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Waven tappajat

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Tissot, 31/7/10.

1. Tissot

Tykkäykset:
    5
    Waven tappajat
    En ainakaan äkkiseltään huomannu ketjua aiheesta.

Mutta, Iphonea käyttäneenä ja nyt hetken aikaa Wavea kanssa käyttäneenä, luurithan on ihan eri planeetalta.
    Johonkin N95 verrattuna Wave tuntuu hyvältä, mutta Iphoneen verattuna on täysin syvältä.

Näyttöjähän voi verrata, ja siinä jää Wave valitettavasti toiseksi.

Ja se että Wavessa on muistikortti on vain tapa tuoda vanhaa teknologiaa halvallan "uuteen" puhelimeen. Yritetään pitää langat hallusssa ja rahastaa.

Iphone on aika hyvin hinnoiteltu verrattuna ominaisuuksiin. Ja pääsee sovelluskauppaan, kunhan luo tunnukset. Vaikka kännykästä käsin.

Minusta käytettävyys Wave vrt Iphone on kuin vertaisi N95 ja Wavea. Jotenkin kuvittelin että Wavet ois jotain mahtavaa, aika pettynyt olen. Joskus ehkä ollut hienoa. En edes tiedä pelaako Wavessa tausta lataus puhelun aikana, vai katkeaako sekin.

Tappaja on löytynyt vai mitä mieltä olette? Vai onko muita jotka voisivat uhata Waven asemaa?

2. Liitu

Liitu

Tykkäykset:
    9
    Aivan. Kauas on pitkä matka. Varmaan ihan selvinpäin olet?

3. Mr.Tyson Vieras

Just just.. Ei uskoisi että noin lujille ottaa että iPhonea parempiakin luureja on olemassa. Harmi toisaalta, että et iPhonen puolustukseksi löytänyt edes YHTÄ FAKTAA. No, saavutus sekin. Ota vaan ihan rauhassa Steve sedältä kuivana kakkoseen, ei se mua vaivaa.. Näyttö Wavessa parempi, sovelluskauppaan pääsee ja saa ladata sovelluksia ilman tunnuksien luomista, vaikka kännykästä käsin jne..

4. Tissot

Tykkäykset:
    5

Ei tässä mikään lujille ota, ainakaan minulla. Ajatelin vain vertailla Wavea muihin puhelimiin. Mitään faktoja en edes vaivautunut etsimään kopioin vain kalamaken vastaavan viestin ja muutin puhelimien nimien paikat :)

Voin vääntää rautalangasta sinulle Mr.tyson miksi tämän viestin laitoin, koska et sitä kuitenkaan ymmärrä. Syy oli se, että minä en ymmärrä mikä funktio tällaisilla piruilu ketjuilla on( http://www.matkapuhelininfo.com/f45/iphonen-tappajat-59394/ .) Tälläkin foorumilla on vuosien mittaan huomattu usein etteivät nämä tuota yhtään mitään lisäarvoa foorumille, päinvastoin.

Itselläni ei ole Iphonea, eikä ole ainakaan tällä hetkellä tulossa.

5. Mr.Tyson Vieras

Kummanko ketjun mä oon aloittanu? Kai saan vastata jos joku ketjun aloittaa ja kertoa mielipiteeni?

6. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Mä odotin jotain tälläistä "vastaiskua". Keskustelun otsikko olisi voinut olla hiukan toisenlainen. Selväähän se että että tuollainen ärsyttää Iphonen kannattajia. Puhelimia kyllä voi vertailla ja pitääkin, kunhan vain puhuu totta eikä perusta vertailua johonkin kuulopuheisiin. Eli vertailla voi jos käyttää (tai on käyttänyt) kumpaakin, muuten vertailu on turhaa. Enkä tarkoita kaupan hyllyn vieressä tehtävää käyttöä :) Tätä komenttia en kohdistanut kehenkään, vaan yleisesti.

7. Hammaskejju

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Toi ketjun aloitusviesti on lähinnä huvittava :-D
    Kirjoittaja on vissiin just saanut uuden lelun ja on sen kanssa niiiiiin onnesta soikeena, ettei tiedä, miten päin olisi :)

Wave ei ole mitenkään ultimate, eikä lähelläkään sitä, mutta ei ole kyllä mikään iPhone mallikaan. Jos pelkästään ominaisuuksia katsotaan, niin tosiasia on se, että Nokia on ollut pitkään edelläkäviä näissä älypuhelimissa. Se vain on jäänyt PAHASTI jalkoihin käytettävyydessä niin käyttöliittymältään, kuin käytettävyydeltään. Myös tietynlaiset korjaamattomat viat vaivaavat niitä. Toivoisin, että Nokia parantaa tuotteitaan tällä saralla, että pääsee todenteolla kilpailemaan näiden Veivien ja iiphounien kansa.

8. Tissot

Tykkäykset:
    5
    Luitko ollenkaan muita viestejä vai aloititko kirjoittamisen heti? Aloitusviesti on kopio tästä http://www.matkapuhelininfo.com/f45/iphonen-tappajat-59394/
    Vain puhelimien nimet ovat vaihtuneet.
    Samaa mieltä siitä että täysin huvittava ja turha ketju, kuten myös muut vastaavat.

Jaa tämä viestiketju