1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Wavelle seuraaja

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja mievaan, 12/6/12.

1. mievaan

Tykkäykset:
    0
    Parisen vuotta ollus Samsungin Wave käytössä, ja nyt polttelisi päivittää puhelinta uudempaan.

Veivi oli ensimmäinen loikkaus pois Nokia-leiristä, ja näillä näkymin ei ole enää paluuta Nokialaisiin...

Hakusessa siis uusi kapula, mielellään Samsung.
    Käyttö enimmäkseen netissä surffailua (FB, keskustelupalstoja, Youtube) ja sitä perustoimintaa eli puheluita.

Waven näyttö on surffailuun himpun pieni, joten isompi näyttö olisi hakusessa.

SGS3 olen harkinnut, mutta toisaalta se vaikuttaa turhan isolta ja "hienolta" minun käyttötarpeisiin nähden.

Ehdotuksia?

2. autiom

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N9
    Terve, tämähän on kuin omista näppiksistäni kirjoitettu! Olen katsellut mm. HTC One S waven seuraajaksi (pienempi näyttö kuin galaxy kolmosessa sekä halvempi hinta). http://www.mobiflip.de/wp-content/uploads/2012/02/htc_one_s_header.jpg siinä näkyy ko. puhelin edestä ja takaa. Uskoakseni viimeisimmät HTC:t ovat lähellä samsungin laatua.

Jengihän vois täällä auttaa meitä listaamalla joitain varteenotettavia vaihtoehtoja plussineen ja miinuksineen :) Onko kenelläkään kokemuksia LG Prada 3.0 puhelimesta? Vaikuttaa vähän harvinaisemmalta luurilta ja ulkonäkö on kyllä tyylikäs...

Edit: Oletko kokeillut kaupassa Galaxy S3 ? Itse epäilin aluksi liian suurta kokoa mutta kokeilin gigantissa sitä, eikä se tuntunut lainkaan liian isolta käteen. Tietenkin riippuu lapioiden koosta. Näyttöhän siinä on aivan silmiä hivelevän hieno.

Edit2: Samsung Galaxy S Plus olisi edullinen vaihtoehto ja 4 tuuman näyttö on jo selkeästi suurempi. Jos haluat konkreettisesti vertailla eri tuumakokoja keskenään, suosittelen kokeilemaan tätä sivua: http://www.displaywars.com/ Vinkkinä myös muille jotka haluavat vertailla puhelimien ruutuja.

Kannattaa tarkastaa kaikki galaxy sarjan puhelimet. Advance näyttäisi olevan vieläkin parempi S plussaa, mutta toisaalta giganttikin myy S2 jo alle 400€. Mahdoton tehtävä :)

Jaa tämä viestiketju